„Politična scena je bila takrat bolj rožnata,“ je Feinberg dejal v intervjuju za CNN. „Bilo je očitno, da je država in tudi svet zaljubljen v to damo,“ je še dodal.

Feinberg, čigar družba je akcijske lutke Baracka Obama začela prodajati leta 2008, je dejal, da je Michellina „energija“ bolj „tiha, pokorna in elegantna“. Lutka ameriške prve dame bo oblečena v tri obleke: vijoličasto, ki jo je Michelle nosila med kampanjo pred predsedniškimi volitvami, rdeče-črno, ki jo je nosila na dan volitev in belo-črno s cvetličnim vzorcem, v kateri je bila oblečena na The Viewju. Vse obleke pa razkrivajo Michelline mišičaste roke, ki so postale njen zaščitni znak.

Feinberg je poudaril, da lutke niso primerne za otroke, temveč za odrasle, „ki so kot otroci zbirali lutke in še vedno niso izgubili tega navdušenja“. Tako kot lutke Baracka Obame, bodo tudi Michelline stale 12,99 dolarja (8,8 evra), prve primerke pa bo možno kupiti 20. novembra.