Na ministrstvu za promet menijo nasprotno. Po pojasnilih, ki so nam jih posredovali, pričakujejo, da bo Brank kot nadzornik v obeh družbah pripomogel k sinergijam med družbama. "V bližnji preteklosti imamo izkušnjo, ko sodelovanje med Luko Koper kot intermodalnim terminalom in SŽ kot prevoznikom ni delovalo usklajeno, kar je pripeljalo do tega, da je Luka Koper postala soustanovitelj zasebnega železniškega operaterja (gre za Adria Transport, ki je v lasti luke in avstrijskega železniškega prevoznika Graz Köflacher Bahn und Busbetrieb, op. p.)," pravijo na ministrstvu.

Dodajo še, da bi šlo za konflikt interesov, če bi Brank deloval v dveh nadzornih svetih, od katerih je ena družba špediter in druga ponudnik prekladalnih, skladiščnih, intermodalnih ali prevoznih storitev. V tem primeru pa ne, saj se Luka Koper in SŽ dopolnjujeta, ne pa konkurirata na trgu. "Ne nazadnje je bil tudi Bruno Korelič predsednik nadzornega sveta SŽ v času, ko je bil tudi predsednik uprave v Luki Koper," so orisali.

KAS se je z imenovanjem Branka za nadzornika Luke Koper in obstojem konflikta interesov seznanil na včerajšnji seji. Pri svojem zadržku glede njegovega imenovanja ostajajo, to pa je tudi vse. "Nismo prejeli nobene pritožbe. Poleg tega v takih primerih nimamo nobenih pristojnosti," je dejal Kovač.

Generalna sekretarka Združenja članov nadzornih svetov Irena Prijović sicer konkretnega primera ni mogla komentirati, je pa dejala, da je v takih primerih nujno preveriti, ali bi lahko šlo za dolgoročen konflikt interesov.

barbara.hren@dnevnik.si