SD namerava za kampanjo, ki teče pod sloganom Ljudje smo prvi, nameniti med 200.000 in 250.000 evrov, so sporočili iz stranke in pojasnili, da so do sedaj za kampanjo plačali 8.000 evrov. Večino denarja so namenili za neposredni stik z volivci, to je za organizacijo shodov in podobnih dogodkov, ter za oglaševanje, največ prav za t.i. jumbo plakate. Tudi preostala denarna sredstva bodo porabili za iste stvari, torej za shode in oglaševanje.

SDS

Za letošnjo volilno kampanjo bodo v SDS namenili približno enako količino sredstev kot leta 2004, ko je strošek volilne kampanje znašal 225.631,87 evra. Slogan SDS na volitvah v Evropski parlament je Slovenija zmore več, kar je tudi ključno sporočilo programa, so sporočili iz stranke. Kampanja bo temeljila v glavnem na stikih z ljudmi, med ostalimi elementi kampanje SDS bodo tudi t. i. jumbo plakati, s katerimi bodo pokrili vse slovenske regije, televizijski oglasi ter spletno oglaševanje.

LDS in Zares

V LDS nameravajo za kampanjo pod geslom "Z EU bomo ravnali v rokavicah. Odločno, po pravilih." zapraviti do 250.000 evrov. Kot so sporočili, trenutno še niso prejeli nobenega računa, tako da še niso zapravili nič. Največ bodo namenili za oglaševanje, torej za jumbo plakate.

Stranka Zares namerava zapraviti vsaj petkrat manj, kot je zakonsko določena meja najvišje vsote, ki jo posamezna stranka lahko zapravi. Kot so zatrdili v stranki, so se glede na gospodarsko in finančno krizo odločili, da bodo odšteli minimalne stroške, tudi kar zadeva jumbo plakatov ter oglasov v časopisih. Njihova kampanja pa poteka pod geslom "Vzemimo Evropo zares".

SLS

SLS namerava za kampanjo z geslom Evropa se začne v Sloveniji odšteti do 90.000 evrov. Kot poudarjajo, bo tokratna kampanja skromna, prvenstveno pa bodo denar namenili za plakate oz. za oglaševanje in organiziranje dogodkov.

SNS

Predsednik SNS Zmago Jelinčič je dejal, da nameravajo v stranki porabiti čim manj denarja oz. približno toliko, kot so porabili za njegovo predsedniško kampanjo. Poslovna sekretarka SNS Miša Glažar pa je pojasnila, da bodo sredstva porabili le za potne stroške za srečanja z volivci, ne nameravajo pa v stranki denarja namenjati za oglaševanje. Do sedaj so v SNS porabili okoli 15 evrov, kolikor stane odprtje bančnega računa, namenjenega za to volilno kampanjo.

NSi

Blizu ljudem je geslo volilne kampanje NSi, za katero nameravajo nameniti do 30.000 evrov. Tretjina te vsote (10.000 evrov) bodo zapravili za evrobus, preostali denar pa za dogodke, ki jih v stranki organizirajo, za plakate in propagandni material oz. za oglaševanje ter za evropski tabor, ki ga stranka organizira 31. maja v Lukovici.

SMS in DeSUS

V SMS so pojasnili, da nameravajo za kampanjo, ki teče pod sloganom Stop izkoriščanju ljudi in narave, zapraviti med 10.000 in 20.000 evrov, za kar so v stranki tudi najeli kredit. Do sedaj so za kampanjo zapravili manj kot 3000 evrov, denar pa bodo namenili predvsem za tisk plakatov in 30 do 40 jumbo plakatov, ki bodo razobešeni na brezplačnih mestih, tako da stranka, kot pojasnjujejo, denarja ne bo namenjala za oglaševanje.

Generalni sekretar stranke DeSUS Pavel Brglez je povedal, da nameravajo za tokratno predvolilno kampanjo zapraviti do 40.000 evrov. Do sedaj so porabili manj kot 30.000 evrov in sicer za oglaševanje v obliki jumbo plakatov. Geslo njihove kampanje je Za socialno Evropo, za vse generacije.

KSS

Krščanski socialisti Slovenije ocenjujejo, da bodo za svojo kampanjo zapravili med 25.000 in 30.000 evri, do sedaj pa so porabili okoli 10.000 evrov. Denar bodo namenili za rezervacijo dvorane, kjer bodo imeli glavno promocijo stranke, ter za oglaševanje v obliki letakov in jumbo plakatov.

Neodvisna lista in Združeni zeleni

Iz Neodvisne liste za pravice bolnikov pa so sporočili, da niso politična stranka, zato tudi nimajo strankarskega denarja, ki bi ga lahko namenili volilni kampanji. V skladu z zakonom je neodvisna lista odprla transakcijski račun za volilno kampanjo, vendar tega računa niso nikjer javno objavili, niti niso aktivno zbirali finančnih prispevkov za volilno kampanjo. Neodvisna lista se med volilno kampanjo udeležuje zgolj in samo brezplačnih soočenj in predstavitev ter brezplačnih intervjujev, poudarjajo v listi ter dodajajo, da je predvideni finančni proračun za volilno kampanjo dejansko nič evrov.

Z enakimi finančnimi sredstvi razpolagajo tudi v Združenih zelenih, kjer so se odločili, da kandidati in kandidatinje na listi sami pokrijejo vse stroške, ki bodo nastali med volilno kampanjo.