Lah je danes kot zastopnik podjetja, ki je pripravljeno kupiti celoten ponujeni 48-odstotni delež Mercatorja, sporočil, da so bili kot zainteresirani kupci 6. marca in nato še tri dni kasneje od prodajalca izrecno obveščeni, da "zaradi obstoječih tržnih razmer" prodaja največ 25-odstotni lastniški delež, in to po bistveno višjih cenah od ponujenih.

Zato so bili zelo presenečeni, ko je Pivovarna Laško v sredo sporočila, da naj bi preko KPMG, ki vodi prodajo Mercatorjevih delnic, zainteresiranim kupcem poslala le poziv, naj do 31. marca "izboljšajo" svoje ponudbe, ter jih obenem obvestila, "da so prodajalci pripravljeni prodati 25-odstotni delež in ne le celotnega 48,34-odsotnega deleža".

Med prodajati zgolj 25-odstotni lastniški delež in prodajati tudi zgolj 25-odstotni delež (lahko pa tudi vsega, 48,34-odstotnega) je seveda bistvena vsebinska razlika, opozarja Lah, ki se sprašuje, katera informacija je prava. Takšno ravnanje prodajalca se mu zdi neresno do potencialnih kupcev, saj morajo ti že v fazi dajanja ponudb posvetiti veliko časa, denarja in energije preučevanju kakovosti domnevno prodajanega lastniškega deleža in pripravljanju finančne konstrukcije za morebitni nakup.

Neresno pa je tudi do delničarjev Pivovarne Laško, delničarjev Mercatorja in širše slovenske javnosti, še meni Lah. Pravico imajo namreč izvedeti, ali Pivovarna Laško dejansko prodaja skoraj polovični delež enega najpomembnejših slovenskih podjetij, katerega poslovanje in tudi lastništvo je usodno pomembno tudi za velik del slovenske predelovalne industrije, ali pa gre zgolj za nekakšne javnomnenjske manevre s prikritimi poslovno-političnimi cilji, je še zapisal v sporočilu za javnost.