Dobiček iz poslovanja se je znižal s predlanskih 18,5 milijona na 12,9 milijona evrov.

Kot so zapisali v družbi, v lanskem poslovnem letu niso uresničili zastavljenih ciljev. Družba je skupaj prodala 1,091 milijonov hektolitrov piva in ustekleničene naravne pitne vode, kar je dva odstotka manj kot leta 2007.

"Manjša prodaja je tudi posledica splošnega gospodarskega stanja, ki se kot posledica gospodarske krize odraža v nižjem standardu prebivalstva in posledično v manjši porabi proizvodov, kot so pijače," pravijo v družbi, ki jo vodi Boško Šrot.

Pivovarna Laško je sicer na trgih EU (v Italiji, Avstriji in na Malti) povečala prodajo za 28,3, je pa na trgih jugovzhodne Evrope zabeležila padec prodaje za 12,7 odstotkov. "Ocenjujemo, da je manjša realizacija na trgih Hrvaške in Bosne in Hercegovine tudi posledica delnega bojkotiranja proizvodov slovenskega porekla zaradi neurejenih političnih in gospodarskih odnosov med državami," so zapisali.

Od 108,5 milijona evrov čistih prihodkov iz prodaje jih je družba 91,7 odstotka ustvarila na domačem trgu.

Finančni prihodki so se v primerjavi z letom 2007 znižali za 26 odstotkov, finančni odhodki pa so se povečali za 35,7 odstotka. Razlog za povečanje finančnih odhodkov so višje finančne obveznosti za najete kredite, odpisi ter slabitev finančnih naložb. Finančni odhodki za obresti so znašali 14,5 milijona evrov, finančni odhodki iz naslova odpisov finančnih naložb pa 6,5 milijona evrov. Družba je pripoznala slabitev finančne naložbe v odvisno družbo Jadransko pivovaro v vrednosti 5,06 milijona evrov.

Ob koncu leta 2008 je imela Pivovarna Laško za 370 milijonov evrov finančnih naložb in 269 milijonov evrov finančnih obveznosti.

Družba za letos ne načrtuje nobenih večjih investicijskih vlaganj. Predvideva, da bo v letu 2009 skupaj prodala 1,145 milijonov hektolitrov piva in vode, s čimer naj bi ustvarila 122 milijonov evrov prihodkov od prodaje. Načrtuje 21 milijonov evrov dobička iz poslovanja.