Natančen podatek, koliko sredstev je Infond doslej namenil za nakup Mercatorjevih delnic, širši javnosti ni znan, glede na dostopne podatke pa znaša njegova povprečna nakupna cena nekaj več kot 240 evrov za delnico. Okoli polovico svojega deleža je Infond kupil po ceni od 140 do 190 evrov za delnico, vendar pa je jeseni 2007 za Istrabenzov 13-odstotni delež odštel več kot 170 milijonov evrov oziroma 369,45 evra za delnico.

Prav ta nakup in na stotine milijonov evrov, ki jih je porabil za prevzem Pivovarne Laško, je Infond Holding spravilo v visoke dolgove, poslabšalo njegovo strukturo financiranja in ga postavilo v opazneje slabši položaj od tistega, v katerem je Skupina Pivovarna Laško. Ta se je namreč pri nakupih Mercatorjevih delnic precej manj izčrpala, saj jih je od Slovenske odškodninske družbe, KD Group Matjaža Gantarja in Zvona Ena Holdinga kupovala po povprečni ceni, ki je primerljiva včerajšnjemu enotnemu tečaju, ki je znašal dobrih 160 evrov za delnico.

Kljub 55-odstotnemu padcu, ki ga je Mercatorjeva delnica zabeležila v zadnjih 12 mesecih, pa ta ni podcenjena. Glede na oceno poslovanja v letu 2008 Mercator kotira pri 14,7-kratniku čistega dobička in 0,3-kratniku čistih prihodkov, kar je 11 odstotkov nad povprečjem analiziranih trgovcev. Še največje odstopanje, ki govori v prid podcenjenosti Mercatorjeve delnice, je opaziti pri kazalcu P/B (cena v primerjavi s knjigovodsko vrednostjo), po katerem Mercator kotira z več kot 50-odstotnim diskontom. Analitiki pojasnjujejo odstopanje s tem, da ima Mercator nepremičnine v svoji neposredni lasti, konkurenti pa jih najemajo.

Prav lastništvo nepremičnin je deloma tudi razlog za to, da je Mercator manj dobičkonosen od svojih konkurentov, kar posledično prispeva tudi k nižjemu vrednotenju njegove delnice. Mercator je namreč lani na sto evrov kapitala ustvaril le pet evrov čistega dobička, analizirani trgovci pa več kot petnajst. Podobno odstopanje je zaznati tudi pri dobičkonosnosti sredstev, ki je pri Mercatorju 2,6-krat nižja.

Dodatno pozornost zbuja tudi visok delež dobička iz poslovanja (EBIT), ki ga najboljši sosed namenja za plačilo obresti. Skupina Mercator je lani po prvotnih ocenah ustvarila 91,7 milijona evrov EBIT, izdatki za plačilo obresti pa so se povzpeli na 65,7 milijona evrov. Povedano preprosteje, Mercator je lani več kot 70 odstotkov dobička iz poslovanja namenil za plačilo obresti na svoja posojila, medtem ko se pri večjih trgovcih ta delež giblje od 10 do 40 odstotkov.