Orka bo prevzela vse blagovne znamke in ustrezna poslovna sredstva, vključno z vsemi 29 zaposlenimi na tem programu, so prek spletnih strani Ljubljanske borze sporočili iz Droge Kolinske.

V Orki pravijo, da so z nakupom programa vložene zelenjave in omak naredili nov korak v realizaciji svoje poslovne strategije.

"Z novimi programi bomo okrepili tržni položaj na področju potrošnih dobrin, v katerega smo vstopili z blagovno znamko Luna, in diverzificirali svoj portfelj proizvodov," pojasnjuje direktor Orke Groga Čenčič.

Orka od ustanovitve leta 1991 proizvaja, prodaja in posreduje rešitve z različnih specializiranih področij kemijske industrije, poleg tega pa nudi potrošne dobrine za končne kupce.

Poleg družbe Orka v Sloveniji skupino Orka sestavlja še pet družb na trgih Slovenije, Hrvaške, Srbije, BiH in Kitajske. V letu 2007 je Orka Slovenija ustvarila 70 milijonov evrov prihodkov, skupina Orka pa 120 milijonov evrov prihodkov.

Prva v nizu prodaj malih programov, ki jih je Droga Kolinska napovedala aprila letos, se je sicer zgodila pred kratkim, z njo pa bo lastnik njenega programa praškastih proizvodov, ki se prodajajo pod blagovnimi znamkami Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka, s 1. oktobrom postala družba Dr. Oetker Slovenija.

Kot pojasnjujejo v Drogi Kolinski, je odločitev o prodaji malih programov rezultat spoznanja, da Droga Kolinska ne razpolaga z dovolj sredstvi za zagotovitev dolgoročne prihodnosti vseh svojih proizvodnih programov in blagovnih znamk.

Droga Kolinska pričakuje, da bo do konca leta 2008 prenesla na nove lastnike tudi preostale manjše programe, ki jih prodaja. Prihodke od prodaje proizvodnih programov bodo namenili za naložbe v osrednje proizvodne programe in zmanjšanje zadolženosti skupine Droga Kolinska.