Ko je žirija pod vodstvom nemškega režiserja Wima Wendersa objavila nagrajence, sta se za zlatega leva na odru osebno zahvalila tako Aronofsky kot tudi Rourke, ki se mu je z Rokoborcem vendarle uspelo vrniti nazaj med "prvokategornike".

"Moram se zahvaliti Mickeyju Rourkeu, ker je odprl svoje srce in dušo kameri, ker mi je zaupal in mi dal to čast, da svet spomnim, kako velik talent je," je ob tem dejal Aronofsky, medtem ko se je Rourke zahvalil žiriji, "da je sprejela pravilno odločitev", in čestital Aronofskyju, med drugim režiserju filmov, kot sta Fontana življenja in Rekvijem za sanje.

Rourke je pri snemanju filma črpal iz lastnih izkušenj - tako iz let, ki jih je preživel kot boksar, kot tudi iz obžalovanja, ki ga je čutil, ker je po lastnih besedah pred 15 leti "zavrgel" svojo igralsko kariero. Aranofsky je film posvetil "vsem boksarjem ... ki zaslužijo 200 dolarjev na noč in so pripravljeni za to žrtvovati svoja telesa in duše".

Nagrada za najboljšo režijo, srebrni beneški lev, je pripadla ruskemu režiserju Alekseju Germanu ml. za film Bunažnyj Soldat (Papirnati vojak), zgodbo o začetkih vesoljskega programa v nekdanji Sovjetski zvezi.

Posebnega beneškega leva za svoj 40-letni opus je prejel nemški filmar Werner Schröter, ki se je na tokratnem festivalu predstavljal s filmom Nuit de chien (Pasja noč), posebno nagrado žirije pa 62-letni etiopski režiser Haile Gerima za film Teza, poskus združiti izkušnje idiličnega otroštva z moderno realnostjo življenja na Afriškem rogu. Film je prejel tudi nagrado za najboljši scenarij.

Nagrada za najboljšo žensko vlogo je pripadla Francozinji Dominique Blanc za upodobitev bolano ljubosumne ženske v filmu L'Autre (Drugi), nagrada za najboljšo moško vlogo pa Italijanu Silviu Orlandu za vlogo v filmu Il Papa di Giovanna (Giovannin oče) režiserja Pupija Avatija o neizmerni očetovi ljubezni do njegove odrasle hčerke.

Po podelitvi nagrad je Wenders letošnji beneški festival zaključil presenetljivo - z ostro kritiko pravil festivala, po katerih nagrade za najboljše vloge ne smejo pripasti tistim filmom, ki so že prejeli glavne nagrade festivala. "To ustvarja konflikt med srcem in razumom" članov žirije, je opozoril Wenders in organizatorje festivala pozval k razmisleku.