Razdaljo med italijansko in bavarsko prestolnico, ki meri skoraj tisoč kilometrov, bo v bližnji prihodnosti moč premagati v manj kot devetih urah, kar je približno dve uri manj kot omogoča trenutna infrastruktura. Trenitalia namerava do leta 2026 med mestoma zgraditi železniško progo za vlake velikih hitrosti. Kot napovedujejo, bo trasa med Rimom in Münchnom potekala skozi Firence in Bologno ter prečkala Avstrijo v Innsbrucku. Vožnja naj bi trajala osem ur in pol.
Predvidoma v letu 2028 bo Frecciarossa v sodelovanju z nemškim železniškim prevoznikom Deutsche Bahn (DB) in avstrijskim ÖBB vozila tudi v Berlin in Neapelj.
Širitev po Evropi
V začetku aprila so napovedali zagon nove hitre linije med Londonom in Parizom, kar pomeni, da se končuje tri desetletja dolga era monopola vlakov Eurostar na tej relaciji. Kot so sporočili iz Trenitalie, bo investicija težka milijardo evrov, končni rezultat pa naj bi bil viden v letu 2029.
»Visokohitrostne železniške mreže so hrbtenica učinkovite in okolju prijazne mobilnosti. Z razširitvijo naše prisotnosti na ključnih koridorjih ne vlagamo le v infrastrukturo in inovacije, temveč tudi v prihodnost evropskega transporta,« je ob razgrnitvi ambicioznih načrtov dejal Stefano Antonio Donnarumma, vodja FS Group, ki vključuje Trenitalio.
Vzpostavitev povezav med Londonom in Parizom so napovedali v nizozemskem podjetju Heuro in španskem Evolyn.