Potovanje so začeli načrtovati že leta 2017, a jim je načrte za nekaj let prekrižala korona. Starša sta začela skrbno načrtovati finančne vire za potovanje, tudi tako, da sta začela oddajati domačo hišo, hkrati pa sta začela varčevati pri mesečnih izdatkih. Ker nista želela, da bi otroka na poti okoli sveta izgubila šolsko leto, sta se z učitelji v šoli dogovorila o oblikovanju posebnega enoletnega šolskega načrta, ki sta ga lahko vsaj pri nekaterih predmetih, denimo pri zgodovini in geografiji, prilagodila lokalnim danostim. Začeli so v Afriki, od koder so se premaknili na Bližnji vzhod, v Azijo in nato končali v Južni Ameriki in na Tihem oceanu.
Potovalnih dnevov starša nista prenapolnila, zato da sta imela otroka tudi čas za šolo, igro in prijatelje, s katerimi sta ostajala v stiku prek družbenih omrežij. Učenje je za Fina in Ario postalo del spoznavanja države, ki so jo obiskali. V Braziliji sta se denimo učila portugalščine, v Grčiji sta prisluhnila Homerju, v Indoneziji sta imela v nacionalnem parku učne ure biologije z opazovanjem morskih konjičkov in črtaste hobotnice, ki spreminja svojo obliko … Ko so po trinajstih mesecih potegnili črto pod svoje potovanje, ki so ga sklenili v Francoski Polineziji, so ugotovili, da so zanj plačali manj, kot bi porabili doma.