Zaposleni v Skupini Telekom Slovenije so stopili skupaj. »Ob dogodkih, ki nas pretresejo, stopimo skupaj in pomagamo po najboljših močeh. Za podporo otrokom zaposlenih v skupini, ki so izgubili enega od staršev ali se spopadajo s težkimi boleznimi in visokimi stroški zdravljenja, smo ustanovili sklad, ki smo ga poimenovali Srčni sklad,« so povedali. 1200 zaposlenih v Srčni sklad prostovoljno mesečno donira do 10 evrov kot odtegljaj pri plači, donacije pa omogočajo tudi prek SMS-sporočil, v obliki enkratnih ali periodičnih donacij. Srčni sklad pomaga otrokom, ki so izgubili enega od staršev: z rednimi mesečnimi nakazili, z vsakoletno enkratno denarno pomočjo za nakup šolskih potrebščin in decembrsko obdaritvijo ter z omogočanjem brezplačnega letovanja na Debelem rtiču. Do pomoči Srčnega sklada so upravičeni otroci do dopolnjenega 24. leta starosti, pod pogojem, da se šolajo. Srčni sklad trenutno mesečno pomaga 50 otrokom zaposlenih, ki so izgubili enega od staršev.

Srčni sklad ni zgolj dobrodelni projekt, ampak je močan vezni člen kulture podjetja, ki temelji na vrednotah, ki spodbujajo povezanost, vključenost in skrbnost. Vse dobrodelne aktivnosti, ki se izvajajo za Srčni sklad, imajo močan pozitiven učinek na zavzetost zaposlenih, pravi Tina Kocijančič iz sektorja upravljanja s kadri in splošnih zadev v Skupini Telekom.

Priporočila za uspešno izvedbo

Na Telekomu pri vzpostavljanju dobrodelnih projektov podjetjem priporočajo predvsem: »Začnite s srčno zgodbo. Zastavite si projekt, ki temelji na resničnih potrebah zaposlenih, saj bo verjetnost za uspeh večja. Vključite resnične zgodbe zaposlenih, saj te povečajo občutek empatije in povezanosti. Projekt naj odraža vrednote podjetja, saj bo to projektu dalo večji smisel in bo omogočalo večjo angažiranost. Zaposlenim omogočite različne možnosti sodelovanja ali doniranja (mesečne donacije pri plači, SMS-prispevki, enkratni zneski). To bo omogočilo vključitev večjega števila zaposlenih. Omogočite preproste načine sodelovanja. Aktivnosti načrtujte tudi med delovnim časom, sodelovanje naj bo prostovoljno. Zagotovite čim bolj pestre aktivnosti, tako da zagotovite sodelovanje zaposlenih z različnimi interesi. Prepoznajte in pohvalite prispevke zaposlenih, saj to povečuje njihovo motivacijo za nadaljnje sodelovanje. Obveščajte zaposlene o tem, komu pomagajo, saj je to ključno za dolgoročno motivacijo in občutek smisla. Spremljajte uspešnost in transparentnost porabe sredstev, saj je to ključno za zaupanje v projekt. Ne pozabite meriti rezultatov: ugotovite, kako projekt vpliva na zaposlene, podjetje in širšo skupnost. Dobri rezultati vam bodo dali zagon za odprtje novi tovrstnih projektov.«

Praksa je bila uvrščena tudi med projekte Dnevnikovega natečaja Zlate prakse 2025. 

Priporočamo