Nizozemski Action velja za eno najhitreje rastočih trgovskih verig. V zahodni Evropi imajo več kot 3000 prodajaln. V zadnjem času se je pričela širiti še na srednjo in vzhodno Evropo. Svoje prodajalne imajo že na Poljskem, Češkem, Slovaškem in v Romuniji. V novem valu širitev so se ogreli za slovenski in hrvaški trg. Pri nas bi znali prodajalno odpreti že prihodnje leto. Podjetje je za potrebe zaposlovanja ustvarilo tudi že slovensko spletno stran, čeprav na strani še ni razpisanih delovnih mest.

Action velja za diskontno trgovino, ki z racionalizacijo števila osebja in stroškov za marketinške akcije posluje z nižjimi stroški in zato ponuja tudi nižje cene izdelkov.

V prodajalnah Action najdemo okoli 80 odstotkov gospodinjskih izdelkov in neživilskih izdelkov. Ostalo predstavlja trajna hrana. To pomeni, da ne gre za trgovino, kjer bi lahko opravili vse nakupe naenkrat. Za privlačnost prodajalne bo zato pomembna tudi strateška lega poslovalnic, ki bo omogočala elegantno kombiniranje z nakupi pri drugih trgovcih.

Priporočamo