Po navedbah letalske družbe je letalo med približno uro in pol dolgo potjo nenadoma zajelo neurje. »Posadka v kabini in pilot so ravnali po ustaljenih protokolih. Letalo je varno pristalo v Srinagarju,« so zapisali v izjavi. O obsegu poškodb niso razkrili podrobnosti, a fotografije na družbenih omrežjih razkrivajo, da je v nosu letala nastala velika luknja.
IndiGo A321-251NX encounters a severe hailstorm while approaching Srinagar Airport, damaging the aircraft's nose cone. All passengers and crew members were evacuated safely upon landing.
— Breaking Aviation News & Videos (@aviationbrk) May 21, 2025
"IndiGo flight 6E 2142 operating from Delhi to Srinagar encountered sudden hailstorm en… pic.twitter.com/ajOeyOBTVn
»Mislili smo, da bomo strmoglavili«
Med nevihto, ki je ponoči zajela tudi Delhi, so potniki doživeli izjemno turbulenco. Posnetek potnika Sheikha Samiullaha, objavljen na platformi X prikazuje prizore panike v kabini. Vsi so kričali, otroci so jokali, medtem ko se je letalo močno treslo.
Samiullah je za indijske medije povedal, da je let sprva potekal mirno. »Ko je pilot pozval, naj si pripnemo varnostne pasove, smo mislili, da bomo kmalu pristali. Potem pa je letalo nenadoma zajela silovita turbulenca. Mislil sem, da je to moj zadnji let,« je dejal.
Povedal je, da je bila po pristanku izkušnja še bolj travmatična. »Ko smo izstopili in videli poškodbe letala, je bilo še huje. Tega ne bi privoščil nikomur.«
An #IndiGo flight, winging its way from #Delhi to #Srinagar encountered turbulence due to weather. About 45 minutes into the journey, it ran into bad weather and pilots reported the emergency to Srinagar ATC.
— The Times Of India (@timesofindia) May 22, 2025
More details 🔗https://t.co/TYLVGoEBka pic.twitter.com/oy0AOjaUl2
Kljub toči številna letala varno pristanejo
Primer ni osamljen. Kot pravi Mary Schiavo, nekdanja inšpektorica ameriškega ministrstva za promet in strokovnjakinja za letalski promet pri CNN, lahko toča resno poškoduje letalo, predvsem nos in vetrobransko steklo, a kljub temu številna letala uspešno pristanejo. »Včasih vreme na radarju ni vidno in se lahko pilot nenadoma znajde v toči,« pravi Schiavo.
Pilot v takšnih razmerah pogosto preide na ročno upravljanje letala. »Letalo v takšnih razmerah leti drugače, pilot pa mora ves čas imeti nadzor,« razlaga Schiavo. Ob tem dodaja, da gre za resne razmere in da je pravzaprav izjemno, da lahko letala prenesejo tudi takšne razmere.