Sidrna cena se nanaša na dodatno maloprodajno ceno, ki jo je trgovec uporabljal za določen izdelek iz kategorije izdelkov za vsakodnevno rabo na 2. maj. Trgovci ceno morajo izpostaviti na izdelku oz. na trgovskih policah pa tudi v promocijskih letakih in na svojih spletnih straneh.

Ukrep se nanaša na kategorije hrane, pijače, kozmetičnih izdelkov ter izdelkov za osebno higieno in gospodinjstvo. Obveznost velja za vse trgovce na Hrvaškem, tudi za spletno prodajo ali prodajo na tržnicah, razen če gre za obrtnike oz. kmete, ki prodajajo lastne izdelke.

Poleg tega ukrepa je vlada v začetku meseca sprejela tudi sklep, po katerem morajo trgovci na spletu vsak dan posodabljati cenike določenih kategorij izdelkov. Objavljati jih morajo v digitalni obliki, ki je primerna za avtomatsko obdelavo in primerjave.

Ukrepa bosta bo po ocenah vlade dodatno zaščitila potrošnike in jasno pokazala, kaj se dogaja s cenami.

Priporočamo