Na nevzdržno stanje ob Vilharjevi cesti v času del so opozorili pri Ljubljanski kolesarski mreži. »Ureditev ocenjujemo kot nejasno, nerazumljivo in nepovezano. Še posebno v smeri od Dunajske proti Šmartinski cesti ni jasno, ali je kolesarjenje po stezi dovoljeno, ali je na lokaciji zapore predvideno dvosmerno kolesarjenje po drugi strani ali po cesti,« so sporočili.

Nekaj časa je namreč na tem delu poti veljalo, da je začasno dovoljeno dvosmerno kolesarjenje po severnem delu Vilharjeve ceste. V zadnjem času pa tega prometnega znaka v smeri proti zahodu ni več. »Začetki in konci obvozov ter natančni poteki niso ustrezno in dosledno označeni. Posledično prihaja do različnih razumevanj, nekateri kolesarji vozijo po cesti, nekateri po kolesarski stezi na drugi strani, večina jih verjetno kombinira oboje,« so še pristavili. Kolesarje na poti zmotijo tudi številne zapore kolesarske poti, saj prehod na cesto zaradi avtobusov, ki parkirajo v bližini, sploh ni mogoč.

Ureditev ocenjujemo kot nejasno, nerazumljivo in nepovezano. Še posebno v smeri od Dunajske proti Šmartinski cesti ni jasno, ali je kolesarjenje po stezi dovoljeno, ali je na lokaciji zapore predvideno dvosmerno kolesarjenje po drugi strani ali po cesti.

Ljubljanska kolesarska mreža

Več primernih možnosti za ureditev

Pri tem so ocenili, da kolesar v takšnih primerih nima veliko možnosti za primerno ravnanje. To še posebno velja, ko kolesarsko pot zaparkira delovno vozilo. Takšne situacije lahko kolesarje prisilijo v vožnjo po cesti, kar pa je nevarno. »Realno kolesar ne more storiti več kot to, da previdno zapelje na cesto in nadaljuje po njej. Seveda so take situacije izjemno nevarne predvsem za ranljivejše skupine kolesarjev, kot so otroci in starejši,« se strinjajo v mreži.

Kot primernejšo prometno ureditev kolesarske poti v času del predlagajo jasnejše označeno prometno signalizacijo. »V vseh smereh, začetek in konec obvoza ter natančen potek obvoza. Kjer je prekinjena povezava, bi morali nameniti del vozišča kolesarjem in izvesti koridor s stebrički, kot denimo ob Kajuhovi ulici,« so poudarili. Kot drugo rešitev pa so navedli uvedbo dvosmernega prometa po drugi strani ceste. Pri tem pa so dodali, da bi v slednjem primeru morali namestiti ustrezno talno signalizacijo, denimo rumene črte, ki označuje začasno dvosmerno kolesarsko stezo. »Treba bi bilo namreč nameniti širšo površino za varen potek dvosmernega kolesarjenja, ker so trenutni pasovi minimalne širine za eno smer, poleg tega pa tudi s puščicami označiti smer vožnje,« so še dodali.

Z njimi se je strinjal tudi ljubljanski župan Zoran Janković. »Res je nevarno, zato priporočam kolesarjem, naj vozijo po Linhartovi. Vilharjeva cesta je praktično že končana, ostaja pa še del, kjer gradi Corwin. Ta del moramo preasfaltirati,« je dejal in dodal, da naj bi bila dela tam končana predvidoma marca. 

Priporočamo