Gre za 13 kilometrov dolg odsek med Kozarjami in Logatcem, kjer bo Dars odstavna pasova preuredil v vozna, s tem pa bo imela primorska avtocesta na tem odseku po tri vozne pasove v vsako smer. Poleg tega namerava Dars preurediti še priključka Brezovica in Vrhnika, je razvidno iz dokumentacije.

Dars je za izdajo tega okoljevarstvenega soglasja zaprosil že sredi avgusta 2023. V vmesnem času so jo kar sedemkrat dopolnili, zadnjič marca letos.

Državna revizijska komisija zavrnila nov revizijski zahtevek

Dars ima podobne načrte, torej preureditev odstavnih v vozna pasova, tudi na štajerski avtocesti na odseku med Ljubljano in Domžalami. Za ta projekt so okoljevarstveno soglasje dobili že lansko jesen, nato pa decembra sprožili še postopek za izbiro izvajalca gradbenih del, vendar se je zavlekel zaradi zahtevkov za revizijo družbe Mapri Proasfalt, ki se je neuspešno potegovala za ta finančno zajeten posel.

Prvemu zahtevku Mapri Proasfalta so na Državni revizijski komisiji ugodili, ker so ugotovili, da je Dars ravnal nezakonito. Zato je komisija odločitev Darsa razveljavila, drugi zahtevek družbe Mapri Proasfalt pa so ravno ta teden zavrnili kot neutemeljenega. Dars je tako posel oddal partnerjema CGP in Pomgrad, ki naj bi naročena dela opravila za nekaj manj kot 98,6 milijona evrov z davkom na dodano vrednost.

98,6 milijona evrov bo stala preureditev odstavnih pasov v vozna na odseku štajerske avtoceste med Ljubljano in Domžalami.

Mapri Proasfalt se na odločitev Državne revizijske komisije ne more več pritožiti, lahko pa bi sprožili upravni spor. Tožbo na Upravno sodišče lahko vložijo v 30 dneh od vročitve zadnje odločitve revizijske komisije.

Priporočamo