Ribič odgovarja spontano. V natisnjene liste s pripravljenimi odgovori na pričakovana novinarska vprašanja, ki mu jih je spisala Darsova služba za stike z javnostmi, v eni uri pogleda zgolj enkrat. Pri komunikacijskih veščinah se bistveno razlikuje od bivšega predsednika uprave Darsa. Valentin Hajdinjak je kariero začel kot tiskovni predstavnik Nove Slovenije.
Če vlada Janeza Janše ne bi leta 2021 izvajala čistk v elektrogospodarstvu, Robert Golob danes ne bi bil premier. In leta 1957 rojeni Ribič bi bil zelo verjetno še vedno predsednik uprave Elektra Ljubljana. V tej državni družbi je prehodil pretežni del svoje karierne poti in skoraj dvanajst let opravljal funkcijo predsednika uprave največjega distributerja električne energije v Sloveniji.
Po prisilni razrešitvi s položaja se je aktiviral v politiki. Na državnozborskih volitvah je vodil volilni štab Gibanja Svoboda. Konec leta 2022 je postal član uprave Darsa. Tedaj ji je predsedoval še Hajdinjak, ki ga je novembra 2023 odnesla afera s sumi kartelnega dogovarjanja pri oddajanju posla avtovleke pokvarjenih ali ponesrečenih vozil z avtocest. Ribič je novembra 2024 presedlal na položaj predsednika uprave Družbe Republike Slovenije za avtoceste. Mandat traja pet let.
Intervju je potekal v pisarni nove Darsove poslovne stavbe na obrobju glavnega mesta. Gradnjo 25-milijonske naložbe je vodil njegov brat Brane, ki je že devet let zaposlen v Darsu, so poročali mediji. Zaposleni so se v novogradnjo preselili februarja. Pisarna predsednika uprave je svetla, zadušljiva in vroča. Ribič zapre okno in stopi do termostata. »Nikoli nimam vklopljene klime,« pojasni in temperaturo nastavi na 22 stopinj Celzija.
Kakšna je bila danes (pogovor je potekal v torek, 10. junija, op. p.) vaša pot v službo?Kar normalna.
V primerjavi z …... včeraj.
Kako je bilo včeraj?Včeraj je bilo zelo veliko prometa. Stanujem v središču Ljubljane, do moje prejšnje službe je bila dvakrat krajša razdalja, a sem zanjo porabil dvakrat več časa kot zdaj. Peljem se po Večni poti in sem hitro tukaj.
Torej ne delite težav tistih, ki se vsakodnevno vozijo v službo v Ljubljano po avtocesti. Zdaj se začenja poletna sezona, prihajajo najbolj kritični dnevi. Vsako leto je stanje slabše. Kdaj se nam utegne sesuti avtocestni križ?To, kar se zdaj občasno dogaja, je že na robu zmogljivosti, vendar si vsi v Darsu prizadevamo izboljšati stanje. Predvidevam, da bo poleti proti Ljubljani med tednom potovanje bistveno lažje. Prometa bo zaradi dopustov manj kot v spomladanskem in jesenskem obdobju.