»Povsod je letalsko gorivo. Naš glavni cilj je bil preiskati vse domove in takoj spraviti ljudi na plano,« je na novinarski konferenci povedal pomočnik načelnika gasilske enote Dan Eddy. Po do zdaj znanih podatkih med prebivalci ni bilo poškodovanih.

Vehicles and houses are damages after a small plane crashed into a San Diego neighborhood, setting several homes on fire and forcing evacuations along several blocks early Thursday, May 22, 2025. (AP Photo/Gregory Bull)

Zaradi vnetljivega kerozina je zagorelo tudi več hiš. Foto: AP

Letalo Cessna 550, pogosto imenovano Citation Jet, se običajno uporablja za poslovna potovanja in lahko prevaža od šest do osem ljudi. »Število ljudi na krovu trenutno še ni znano,« je v izjavi zapisala Zvezna agencija za letalstvo. Letalo je bilo v lasti podjetja na Aljaski in je bilo izdelano leta 1985, poroča CNN.

Eddy je še povedal, da je bilo v času strmoglavljenja zelo megleno: »Komaj si videl pred seboj.«

A view shows parts of a small civilian aircraft that went down in a military neighborhood in San Diego, California, U.S. May 22, 2025. REUTERS/Mike Blake

Letalo je bilo staro 40 let. Foto: Reuters

Po podatkih spletne strani za sledenje letom FlightAware je Cessna v sredo pozno zvečer vzletela z letališča Teterboro v bližini New Yorka. Na poti se je približno za eno uro ustavila v Wichiti v Kansasu, preden je poletela proti San Diegu, kjer je strmoglavila v bližini letališča Montgomery Executive.

Emergency personnel work at the crash scene on a street, after a small civilian aircraft went down in a military neighborhood in San Diego, California, U.S. May 22, 2025. REUTERS/Mike Blake

Pogled na razdejano ulico. Foto: Reuters

Pilot je nazadnje po radiu sporočil, da je letalo približno štiri kilometre oddaljeno od načrtovanega pristanka na vzletno-pristajalni stezi 28 na letališču Montgomery-Gibbs Executive, razkriva posnetek s spletne strani LiveATC.net. Po do zdaj znanih informacijah pilot ni poročal o težavah z letalom. Letališče sicer ima kontrolni stolp, vendar v nočnih urah v njem ni osebja, zato piloti svoje namere sporočajo vsem drugim pilotom, ki poslušajo na »skupni prometni opozorilni frekvenci«.

Priporočamo