Potem ko se je znamka Dacia dodobra zasidrala v srca kupcev dimenzijsko manjših in cenovno dostopnih avtomobilov, ki jih uvrščamo do tako imenovanega segmenta B, bodo zdaj Romuni v slogu gesla »višje, hitreje, močneje« napadli še kupce v segmentu C.

Idejo za doslej njihov največji avtomobil so v obliki koncepta z imenom bigster predstavili pred štirimi leti, besede so meso postale lani, avtomobil, katerega ime o njem razkrije marsikaj, pa je zdaj naprodaj tudi pri nas. Prvi del imena, big, pomeni velik, drugi del, ster, pa je enak kot pri dusterju, s čimer nakazuje na tesno sorodstveno vez z manjšim in izjemno uspešnim športnim terencem. Da, tudi bigster je SUV, ki si z dusterjem sicer deli platformo, a je od njega bistveno daljši (s 4,57 metra dolžine za 23 centimetrov) in prostornejši, ob tem pa se lahko pohvali z gromozanskim prtljažnikom z osnovno prostornino kar 681 litrov. V primerjavi z manjšim bratom ponuja tudi več opreme, kot prva Dacia doslej ima denimo bigster tudi prilagodljivi tempomat, pri pogonu pa lahko izbirate med 1,2-litrskim bencinskim motorjem z blagohibridno tehnologijo in močjo 130 konjev (96 kW), ki je na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom, enakim motorjem v izvedbi s 140 KM (103 kW), ki deluje tudi na avtoplin (LPG), ter polnim hibridom s sistemsko močjo 156 KM (115 kW). Cene se začnejo pri 23.490 evrih. 

Priporočamo