Med slovenskimi ustvarjalci vsebin se po velikih uspehih na Dnevih komunikacij v Rovinju širi veliko navdušenje nad  kreativnimi presežki in osvojenimi priznanji. V izjemno močni konkurenci petih držav Jadranske regije so se slovenska podjetja in agencije izkazala s petimi zlatimi, srebrnimi in bronastimi nagradami.

V kategoriji Prodaja na drobno sta Mercator in agencija Herman & partnerji za projekt Bele embalaže osvojila srebrno priznanje in z inovativnim pristopom ter dovršeno izvedbo projekta navdušila mednarodno žirijo. S tem uspehom je Mercator znova potrdil svoje ESG zaveze ter visoko raven strokovnosti in agilnosti.

Majda Vodopivec z družbe Mercator je poudarila, da osvojena nagrada na mednarodnem festivalu pomeni posebno priznanje za najboljšega soseda, ki nadaljuje svojo pot na področju razvoja ESG politik in projektov. Bele embalaže so korak na Mercatorjevi poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti, ki je pokazal, da je tudi z malimi spremembami mogoče vplivati na razvoj sodobne družbe. Bele embalaže priljubljenih izdelkov, ki so nastale v sodelovanju z Mercatorjevimi dobavitelji ter kreativnim vodenjem agencije Herman & partnerji so prava pot k trajnostno naravnanem razmišljanju vseh, še zlasti pa najmlajših, ki so se belih embalaž razveselili najbolj.