Podjetje Astech iz Logatca, vodilno slovensko podjetje za servis klimatsko-prezračevalnih sistemov, je letos že dvajsetič zapored pripravilo ustvarjalni natečaj za učence osnovnih šol. Zmagovalna risba postane motiv na novoletnih voščilnicah podjetja, ki jih prejmejo stranke, poslovni partnerji in prijatelji. Lani je bil izbrani motiv celo uporabljen na velikih jumbo plakatih po vsej Sloveniji.

Ideja za natečaj se je rodila pred dvema desetletjema, ko so v podjetju iskali izviren motiv za svoje božično-novoletno voščilo. Eden od ustanoviteljev podjetja se je sprva odločil, da bo motiv narisal kar sam, a je hitro ugotovil, da otroška domišljija presega vsako odraslo roko. Od takrat naprej vsako leto Astech povabi osnovnošolce, da s svojo ustvarjalnostjo pomagajo oblikovati praznično podobo voščilnice podjetja.

Foto: Astech d.o.o.

Foto: Arhiv Astech d.o.o.

»Otroci so pri risanju najbolj domiselni, zato jim želimo dati priložnost, da pokažejo svojo ustvarjalnost, ter jih za njihov trud tudi nagraditi. Na ta način jim sporočamo, da se vztrajnost in dobra ideja vedno obrestujeta. To je naš način, da podpremo mlade in njihovo ustvarjalnost,« pravijo v podjetju Astech.

Foto: Astech d.o.o.

Foto: Arhiv Astech d.o.o.

Odziv učenk in učencev je iz leta v leto večji. Zaposleni v Astechu skrbno pregledajo vse prispele risbe in skupaj izberejo tisto, ki bo najbolje predstavljala praznični čas. Zmagovalec prejme darilni paket, njegov razred finančno nagrado, pozornosti pa je deležna tudi mentorica ali mentor. Najlepša nagrada pa je za otroka zagotovo trenutek, ko na voščilnicah in plakatih po Sloveniji zagleda prav svoj izdelek.

Astech tako že 20 let s toplino praznikov povezuje svoje poslovne partnerje in lokalno skupnost ter hkrati otrokom daje priložnost, da njihova ustvarjalnost zasije.

Foto: Astech d.o.o.

Foto: Arhiv Astech d.o.o.

Letošnjo zmagovalni motiv za voščilnico je ustvarila Julija Bončinaučenka 3. razreda OŠ Idrija, mentorica je bila ga. Tina Strnad Kuduzović.

Priporočamo