Ali se tudi vaše podjetje spopada z vprašanjem, kako pridobiti prepoznavnost in zaupanje na novem trgu? Ste kdaj izgubili poslovno priložnost zaradi pomanjkanja informacij o lokalnem okolju ali premalo premišljene strategije? Številna slovenska in svetovna podjetja se soočajo z istimi izzivi, a z uporabo inovativnih rešitev in modernih pristopov je mogoče te ovire premagati ter uspešno izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja globalni trg.

 

1. Izstopite iz množice podjetij in konkurentov: kako vzpostaviti prepoznavnost in kredibilnost z globalno uveljavljeno in prepoznano oznako

Na globalnih trgih se podjetja pogosto soočajo z nezaupanjem, medtem ko želijo potencialni partnerji in stranke sodelovati le s podjetji, ki so kredibilna in transparentna.

Nasvet:

Poskrbite, da vas opazijo: dodajte na svojo spletno stran oznako D-U-N-S® Registered™, ki obiskovalcem, sporoča, da je vaše podjetje vredno zaupanja. S klikom na oznako D&B D-U-N-S® Registered™ se prikažejo informacije o vašem podjetju, ki jih je Dun & Bradstreet preveril in potrdil. To obiskovalcem olajša oceno vaše kredibilnosti in prinaša konkurenčno prednost na svetovnem trgu.

2. Poiščite prave kupce za svoje izdelke ali storitve: kako razumeti ciljno občinstvo

Ker se tradicionalni slovenski izvozni trgi ohlajajo, je smiselno, da se podjetja ozrejo za nove poslovne priložnosti v druge države, tudi izven Evrope. Pred širitvijo pa je pomembno raziskati, kateri trgi ponujajo največ potenciala in kako prilagoditi svoje izdelke ali storitve.

Nasveta:

Raziskujte temeljito: uporabite podatkovne baze, ki ponujajo vpoglede v različne trge, industrije in podjetja. Napredne rešitve, kot je D&B Hoovers, omogočajo analizo trgov s pomočjo naprednih filtrov, kot so industrijski segmenti in lokacije. Oglejte si konkurenčna podjetja v določeni regiji, njihove prednosti in slabosti ter kako se pozicionirajo. Preučite kazalnike trga, kot so rast panoge ali nakupna moč ciljnega trga.

Segmentirajte stranke: uporabite D&B Hoovers, ki deluje s pomočjo umetne inteligence, da identificirate stranke, ki najbolj ustrezajo vašim izdelkom ali storitvam. Osredotočite se na specifične tržne niše, kjer so vaše prednosti najbolj izrazite. Pametno ciljanje skrajša čas iskanja in poveča učinkovitost trženja in prodaje.

3. Imejte na razpolago prave in ažurne informacije: kako pridobiti zanesljive vpoglede

Pomanjkanje podatkov o konkurenci, tržnih trendih in finančnem zdravju potencialnih partnerjev lahko vodi do napačnih odločitev, neizkoriščenih priložnosti in celo večjih poslovnih tveganj.

Nasveti:

Uporabljajte analitična orodja: z našimi sodobnimi podatkovnimi rešitvami, kot je D&B Finance Analytics, lahko pridobite poglobljen vpogled v svetovna podjetja, naredite analizo trga, spremljate poslovne dogodke, kot so združitve, prevzemi ali nove investicije, primerjate konkurenco in analizirate njihovo strategijo.

Ostanite obveščeni: v naših rešitvah si lahko nastavite opozorila za pomembne dogodke, kot so spremembe zakonodaje ali novi tržni trendi, kar vam omogoča pravočasno prilagoditev strategije.

Poiščite potencialne stranke glede na finančno uspešnost: napredni finančni filtri in analitika v D&B Hoovers vam pomagajo poiskati najboljše potencialne stranke glede na njihovo finančno uspešnost.

4. Povežite prodajo in marketing: kako učinkovito pristopiti k strankam

Prodajne in marketinške ekipe so osredotočene na različne cilje: marketing skrbi za ustvarjanje zanimanja (t. i. »leadov«), prodaja pa za njegovo pretvorbo v dejanske stranke.

Nasveta:

Investirajte v podatke: dostop do največje podatkovne zbirke aktivnih podjetij iz več kot 190 držav v D&B Hoovers omogoča prodajnim in marketinškim ekipam, da bolje razumejo potrebe potencialnih strank in pripravijo učinkovitejše strategije. Integracija z obstoječim CRM-sistemom daje obema ekipama dostop do enakih informacij v realnem času.

Ciljajte pametno in ukrepajte hitro: uporabljajte orodja, ki omogočajo boljše prepoznavanje potencialnih strank, da jim lahko hitro pripravite prilagojeno ponudbo. Dodatek Visitor Intelligence v D&B Hoovers omogoča prepoznavanje obiskovalcev spletnih strani. S tem lahko hitro prepoznate, katera podjetja obiskujejo vašo spletno stran, in prilagodite svojo prodajno ponudbo njihovim potrebam. 

D&B Hoovers, ki deluje s pomočjo umetne inteligence,

Kako bo vaše poslovanje na globalnih trgih bolj uspešno?

Z modernimi rešitvami, ki temeljijo na uporabi aktualnih,

zanesljivih podatkov in inovativnih digitalnih prodajnih

pristopov.

Brezplačno preizkusite!

Priporočamo