Konferenca SoMo Borac tudi letos združuje vodilne strokovnjake s področja marketinga, medijev in agencij ter prinaša najnovejše trende in navdihujoče zgodbe iz industrije. Mozaik center v Zagrebu bo 24. oktobra postal prostor, kjer bodo udeleženci prejeli konkretne nasvete za reševanje izzivov, s katerimi se sooča industrija, spoznali spremembe, ki jih prinaša umetna inteligenca, ter dobili priložnost za mreženje z vrhunskimi strokovnjaki iz regije in širše.
Lena K. Samuelsson, medijska direktorica, založnica in glavna urednica, bo na letošnjem SoMo Borcu predavala na temo »Leadership and culture in the wake of AI«. Kot priznana švedska novinarka in izvršna direktorica je Samuelsson v zadnjih 30 letih vodila redakcije in medijske organizacije skozi digitalno preobrazbo. Na svojem predavanju bo delila ključne ugotovitve o tem, kako ustvariti inovativno kulturo. Donedavno je bila glavna urednica in izvršna direktorica Aftonbladeta, enega najvplivnejših medijev v nordijskih državah, ter ga postavila v ospredje na področju umetne inteligence. Lena K. Samuelsson je v svoji karieri prejela več prestižnih nagrad. Danes je trenerka, glavna govornica in višja svetovalka v Schibstedu in drugih medijskih skupinah. Je članica Odbora za svobodo medijev WAN IFRA.
Pravi vodnik za povečanje učinkovitosti ekip in vrhunske marketinške rezultate bo občinstvo prejelo na predavanju »Formula za rezultate«, ki ga bo izvedla Iva Obrovac, ustanoviteljica Rokkin Marketinga, vrhunska marketinška svetovalka, predavateljica na Ekonomski fakulteti v Zagrebu ter certificirana trenerka za Google. Občinstvu bo razkrila najpogostejše napake, ki zavirajo organizacije vseh velikosti – od majhnih ekip in agencij do velikih korporacij – ter ponudila praktične rešitve.
Na letošnjo izdajo SoMo Borca prihaja iz Makedonije tudi ustanovitelj Aqtos.com Damjan Dano, ki je več kot dve desetletji posvetil razvoju tehnološkega sektorja. Skozi leta je sodeloval z globalnimi blagovnimi znamkami in lokalnimi inovatorji, vedno s poudarkom na tehnologiji, ki prinaša resničen poslovni učinek. Trenutno se osredotoča na poslovni operativni sistem za mala in srednja podjetja, ki ga poganja umetna inteligenca. V svojem predavanju »Stop sounding like a polite robot!« bo ponudil konkretne trike in nasvete, kako uporabiti generativno umetno inteligenco kot praktično in kreativno orodje ter se izogniti ujetosti v njen privzeti način delovanja.
SoMo Borac že 13 let nagrajuje najboljše regionalne kampanje v okviru Media in Advertising streama. Glavni sponzor SoMo Borca je četrto leto zapored Aleph, tretje leto zapored pa je soorganizator SoMo Borca Hrvaško združenje digitalnih založnikov (HUDI).