Twitter se je v nekaj letih iz majhnega podjetja prelevil v pravo inštitucijo. Uvršča se med deset najbolj obiskanih spletnih strani na svetu. V povprečju uporabniki dnevno čivknejo več kot 340 milijonov sporočil. Rast priljubljenosti »spletnih SMS-ov« je bila skokovita. Še leta 2007 so uporabniki poslali zgolj 400.000 twittov na četrtletje, leto pozneje se je število kratkih čivkov na četrtletje povzpelo že na 100 milijonov, februarja 2010 pa je bil spletni prostor bogatejši že za 50 milijonov kratkih sporočil dnevno. Danes ima twitter več kot 200 milijonov uporabnikov. Vicky Beeching, raziskovalka internetne etike, priznava, da obožuje twitter. Ob rojstnem dnevu mikroblogerske platforme je pomembnost 140-znakovnih sporočil umestila ob bok umetnostnim Daljnega vzhoda. »Twitter rada primerjam s haikujem. Je neke vrste umetnost. Mislim, da smo izgubili sposobnost konciznega izražanja. Twitter nas k temu sili,« je povedala za Metro.

Priporočamo