O tem, kako ohranjati vpliv v razpršenem medijskem svetu, kam vodijo naložbe v tehnologijo in kako umetna inteligenca spreminja televizijski posel, smo se pogovarjali s Stello Litou, izvršno direktorico Pro Plusa in RTL Hrvaška.

Pro Plus je del skupine CME (Central European Media Enterprises), ki je v lasti češke skupine PPF. Kako lastniška struktura vpliva na vaše vsakdanje delo? Koliko avtonomije imate, ko se sprejemajo strateške odločitve?

Biti del CME in skupine PPF nam omogoča agilnost in osredotočenost na dolgoročno strategijo, hkrati pa delo znotraj skupine podpira razvoj talentov, njihovih znanj in ambicij, ker nam skupina omogoča dostop do najboljših praks, tehnoloških inovacij in dragocenih izkušenj s šestih trgov, kjer je CME prisoten. Tisto, kar dobro deluje v eni državi, je mogoče uspešno prilagoditi v drugi. To je prava moč skupine. Hkrati v Sloveniji delujemo kot lokalno podjetje: programske, uredniške in poslovne odločitve sprejemamo tukaj ob podpori skupine, pri čemer se od nas pričakuje in nam je zaupano, da začrtamo svojo pot in uresničujemo svoj namen – biti vodilni v panogi in oblikovati trg, kar je usklajeno s poslanstvom in vizijo skupine. Vsi pa si delimo enak cilj: povezovati ljudi z ustvarjanjem lokalnih zgodb.

Zaupanje CME temelji na letih izjemnih rezultatov. Pop TV je najbolj gledan televizijski program v državi, informativna oddaja 24 ur dosega deleže gledanosti, ki jih drugod po Evropi najdemo le redko, 24ur.com pa je najbolj obiskano spletno mesto v Sloveniji. Biti del skupine tako pomeni združevati mednarodno strokovno znanje in razumevanje lokalnega okolja – izkoriščamo tehnološko in strateško moč skupine, vse pa usmerjamo k lokalnemu uspehu.

Lani ste ustvarili več kot 60 milijonov evrov prihodkov. Katere so ključne naložbene usmeritve – v produkcijo, tehnologijo, digitalne platforme?

Naši prihodki nam omogočajo, da vlagamo v svojo prihodnost. Na vrhu naših prioritet so ljudje – naši gledalci, zaradi katerih sploh obstajamo, ter naši zaposleni – televizijski obrazi, novinarji, producenti in tehnične, marketinške, programske ekipe. Ključnega pomena je vrhunska lokalna vsebina, saj nas ravno ta ločuje od drugih in nas povezuje z občinstvom, od informativnega programa in športnih prenosov v živo do serij in razvedrilnih formatov, ki so del vsakdana Slovencev. V zadnjih tridesetih letih smo ustvarili 23 oddaj z 2800 epizodami ter 18 lokalnih serij – ali, povedano slikoviteje, 47 sezon in skoraj 1500 epizod. To je impresivna dediščina intelektualne lastnine in temelj, ki navdihuje ustvarjanje v prihodnosti.

V zadnjih tridesetih letih smo ustvarili 23 oddaj z 2800 epizodami ter 18 lokalnih serij – ali, povedano slikoviteje, 47 sezon in skoraj 1500 epizod. To je impresivna dediščina intelektualne lastnine in temelj, ki navdihuje ustvarjanje v prihodnosti.

Naložbe v tehnologijo so prav tako ključne: od najsodobnejših produkcijskih orodij do napredne analitike podatkov, ki nam pomagajo bolje razumeti občinstvo in oglaševalce. Za nas tehnologija ni motnja, temveč nam omogoča še boljše pripovedovanje zgodb in izboljšuje personalizacijo, odkrivanje vsebin, boljše pretočne storitve, medtem ko orodja, podprta z umetno inteligenco, naše strateške cilje naredijo uresničljive na pameten in učinkovit način.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo