Zakaj nas ni nihče naučil, kako se znajti v resničnem življenju, kako se pripraviti na odraslo življenje. Na drugi strani sta izkoristila dejstvo, da vsak teden v Nemčiji zaradi bolezni ali drugih zadržanosti učiteljev odpade več kot milijon ur pouka, ki jih pogosto nadomeščajo brez prave vsebine in namena. Njuno neprofitno podjetje LifeTeachUs ponuja alternativo.

Šole se lahko brezplačno registrirajo na platformi, posamezniki pa se lahko usposobijo za tako imenovane učitelje za življenje – mentorje, ki mladim prenašajo življenjsko znanje. »Vsak od nas ima izkušnje, ki jih lahko deli z drugimi. Zato se lahko vsakdo usposobi za učitelja za življenje,« pravi Bründl. Vsebina lekcij zajema karierno pot, odnose, zdravje, osebni razvoj in globalne izzive.

Bründl, po izobrazbi poslovni informatik, je razvil digitalno strategijo, koncept platforme in mobilno aplikacijo, ki povezuje šole z mentorji. Ob delu v korporaciji Burda je večere in konce tedna namenjal razvoju projekta. Thiede ​pa je kot tržnik skrbel za promocijo, vizualno podobo in širjenje mreže uporabnikov.

A na začetku je šlo vse prej kot gladko in pravega navdušenja šol za projekt preprosto ni bilo. Ravnatelji so bili zadržani – koncept je bil preveč nov, odgovornosti nejasne. Vendar ustanovitelja nista odnehala. »Imela sva dokaze, da stvar deluje – in to je začelo prepričevati tudi šole,« pravi Bründl. Danes je v njun projekt vključenih več kot 70 šol in 250 mentorjev.

Priporočamo