Mark S. Zuckerberg, odvetnik za stečaje iz Indianapolisa, se z "napačno" identiteto bori že 15 let. Njegov preverjeni osebni račun je bil zaprt petkrat, maja pa je Meta četrtič ukinila še stran njegove odvetniške pisarne, zaradi česar je izgubil približno 11.000 dolarjev oglaševalskih sredstev. To je bil povod za tožbo, piše New York Post.
»Običajno bi rekel, da gre le za Facebook in da to ni velika stvar, toda tokrat vpliva na moj dobiček. Plačeval sem za oglaševanje svojega podjetja, da bi pridobil stranke,« je pojasnil za The Post.
Zuckerberg je v torek vložil tožbo na višjem sodišču v okrožju Marion, v kateri Meto obtožuje malomarnosti in kršitve pogodbe. Navaja, da mu podjetje neutemeljeno in brez ustrezne podlage ukinja račune, kljub temu da je večkrat dokazal svojo identiteto z osebnimi dokumenti in kreditnimi karticami.
»Žaljivo se mi zdi, da podjetje, ki naj bi bilo tehnološko napredno, ne more ustrezno označiti mojih računov in preprečiti, da se to ponavlja,« je povedal.
Dobra in slaba stran imena
Čeprav odvetnik priznava, da mu je ime včasih prineslo prednosti – na primer dobro mizo v restavraciji – mu je prineslo tudi precej nevšečnosti. Njegova pisarna dnevno prejema klice uporabnikov Facebooka, ki iščejo pomoč pri svojih računih, napačno naslovljene pakete in celo uradne pritožbe, namenjene njegovemu bolj slavnemu soimenjaku. Leta 2020 ga je oddelek za socialne in zdravstvene storitve zvezne države Washington pomotoma tožil zaradi domnevnega finančnega izkoriščanja.
Zaradi ponavljajočih se težav je vzpostavil spletno stran, na kateri beleži primere napačne identitete, a še vedno se pri pridobivanju strank zanaša na Facebook in plačano oglaševanje.
»Gre za to, da zdaj vplivajo na moje poslovanje. Stranke me ne morejo najti,« je poudaril in dodal, da si želi od Mete povračila škode in povrnitev stroškov zaradi tožbe. »Želim si, da se to ne ponovi in želim si, da bi Mark Zuckerberg prišel sem, mi izročil ček, mi stisnil roko in rekel: ‘Žal mi je.’ Ampak tega seveda ne pričakujem.«