Nova železniška proga je skupaj dolga 299 kilometrov, vožnja med mestoma pa traja 68 minut. Za gradnjo proge, ki se je začela leta 2020, so morali porušiti nekaj hiš, prebivalci, ki so bili prisiljeni zapustiti svoje domove, pa so za preselitev prejeli 5000 yuanov (600 evrov) na gospodinjstvo.

In this Aug. 21, 2017 photo released by China's Xinhua News Agency, a train driver prepares to operate the Fuxing bullet train, China's latest high-speed train, to Beijing from northern China's Tianjin Municipality. China is relaunching the world's fastest bullet trains in September 2017, running at 350 kilometers (217 miles) per hour. China first ran trains at 350 kilometers per hour in August 2008, but cut speeds back to 250-300 kilometers per hour in 2011 following a two-train collision near the city of Wenzhou that killed 40 people and injured 191. (Yang Baosen/Xinhua via AP)

Kitajska ima največjo mrežo železniških prog na svetu, ki je za petino daljša od največjega obsega Zemlje. Foto: AP

V primerjavi z letom 2020 se je železniška mreža razširila za 32 odstotkov, je danes navedla kitajska železniška družba China Railway. Kitajski hitri vlak C9309 vozi s hitrostjo 350 kilometrov na uro, s čimer je hitrejši tudi od japonskega shinkansena, ki doseže največjo hitrost 320 kilometrov na uro, navaja francoska tiskovna agencija AFP.

Peking poleg domače železniške infrastrukture v okviru pobude Pas in pot financira železniške projekte v več drugih azijskih državah in drugod svetu, a je več projektov zastalo.

Priporočamo