Poletna sezona v turizmu že tradicionalno prinaša tudi povečan izziv na kadrovskem področju. S pomanjkanjem zlasti kakovostnega kadra se soočajo številna podjetja, tisti najbolj prilagodljivi pa ta izziv rešujejo z večplastnim pristopom. »V poletnem času rešujemo pomanjkanje kadra s sezonskim zaposlovanjem dijakov, študentov in delavcev iz tujine, predvsem iz držav Zahodnega Balkana,« pojasnjuje Ylenia Loredan iz podjetja Istrabenz Turizem, ki upravlja obalne hotele LifeClass. Ob tem poudarja, da veliko pozornosti namenjajo tudi optimizaciji delovnih procesov in fleksibilni organizaciji dela, kar omogoča nemoteno in kakovostno izvajanje storitev tudi ob večjih obremenitvah.
Vlaganje v izobraževanje mladih
Pomemben del strategije so tudi vlaganja v izobraževanje mladih. Podjetje aktivno sodeluje s srednjimi in višjimi strokovnimi šolami s področja gostinstva in turizma ter z univerzami. »V podjetju imajo z dijaki, ki med šolskim letom prihajajo na redno prakso, pozitivne izkušnje. Mladi prihajajo z dobrim teoretičnim znanjem, ki ga pri njih nadgradijo s praktičnimi izkušnjami. Mnogi se v poletnih mesecih tudi vračajo na počitniško delo, kar po mnenju vodstva pomeni veliko priznanje,« pove sogovornica in doda, da z izobraževalnimi institucijami vzdržujejo redne stike, prav tako sodelujejo na kariernih dnevih in drugih promocijskih dogodkih. Čeprav opažajo, da zanimanje mladih za gostinstvo in turizem upada, šole cenijo njihovo pripravljenost za sodelovanje, mentorsko delo ter možnost vključevanja dijakov v profesionalno delovno okolje.