Kot poudarjajo na Pošti Slovenije, gre v večini takih primerov za poskuse spletnih prevar prek sporočil, ki zlorabljajo njihovo ime oziroma grafično podobo in vsebujejo povezave na lažne spletne strani. V primeru, da uporabniki pričakujejo pošiljko, vendar niso prepričani, ali gre za lažno ali pravo sporočilo, lahko sami preverijo sprejemno številko na sledenje.posta.si ali v aplikaciji MojaPošta, lahko pa sporočilo kot priponko posredujejo na info@posta.si ali situacijo preverijo na telefonski številki kontaktnega centra 080 14 00.
Uporabniki naj bodo še posebej pozorni na domeno, s katere je bilo sporočilo poslano. Uradna komunikacija Pošte Slovenije je vedno poslana z elektronskega naslova, ki ima domeno @posta.si. Povezave v pristnih sporočilih vedno vodijo na spletne strani na domeni Pošte Slovenije, torej je na koncu URL-naslova posta.si. Prav tako Pošta Slovenije v nobenem primeru ne zahteva izključno plačila pred dostavo. Poštnina oz. odkupnina se namreč vedno lahko plača tudi ob prevzemu paketa, neposredno pismonoši, na poštnem okencu, paketomatu ali na drugem prevzemnem mestu, pojasnjujejo na pošti.
Uporabniki, ki potrebujejo pomoč kot žrtve spletne prevare, se lahko obrnejo na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in prijavijo incident. »V Pošti Slovenije sicer vseskozi spremljamo različne vrste prevar ter objavljamo obvestila na svojih spletnih straneh in družbenih omrežjih,« še dodajajo.