"V okviru nove razvojne faze MK Group načrtuje naložbe v skupni vrednosti približno 20 milijonov evrov za posodobitev obeh hotelov. V prenovo hotela Palace Portorož nameravamo vložiti 10 milijonov evrov. Načrtovana vlaganja so usmerjena v izboljšanje kakovosti infrastrukture, vsebin ter celostne izkušnje gostov," so danes sporočili iz MK Group.

Razmislek o uvedbi nove mednarodne hotelske blagovne znamke je po njihovih navedbah del strateškega premisleka MK Group o prihodnjem pozicioniranju hotelov, skladno s spremembami na globalnem turističnem trgu in naraščajočimi pričakovanji gostov. S kom se pogajajo, v srbski skupini niso razkrili.

Po nekaterih informacijah POP TV naj bi hotel vstopil pod hotelsko verigo Minor Hotels. Ta deluje predvsem na azijskih in bližnjevzhodnih trgih, začenja pa tudi širitev v Evropo. Tudi Delo je poročalo, da se MK Group dogovarja, da bi hotel prevzela tajska hotelska veriga razkošnih hotelov Anantara.

V MK Group bodo poudarek v prihodnje namenili razvoju kadrov in krepitvi strokovnih zmogljivosti vseh zaposlenih. V ta namen je predviden celovit nabor programov, izobraževanj in usposabljanj, ki predstavljajo pomembno priložnost za nadaljnji strokovni razvoj ekip, izmenjavo znanja ter uvajanje najboljših svetovnih praks, so navedli.

Nemška veriga Kempinski hotel Palace Portorož upravlja od leta 2008, ko so ga po skoraj 20 letih propadanja obnovili in znova odprli. Pogodbo o upravljanju je junija 2008 podpisala z družbo Istrabenz hoteli Portorož, ki jo je jeseni 2015 prek Agri Holding kupila skupina MK Group. Veriga Kempinski bo upravljanje hotela zaključila s poletno sezono.

Priporočamo