To so dosegli predvsem z osredotočenostjo na donosne trge, kakovostne kupce in dolgoročna partnerstva, pravijo v podjetju. »Rezultat je nad pričakovanji, če upoštevamo razvoj dogodkov v mednarodnem gospodarstvu na trgu pigmenta titanovega dioksida in rezultate konkurentov iz panoge titanovega dioksida,« je dejal predsednik uprave Cinkarne Celje Aleš Skok. Na boljši rezultat je vplivala tudi višja prodaja pigmenta na trgih EU, ki ostajajo najpomembnejši izvozni trgi družbe, v prvem polletju pa so bile višje tudi prodajne cene pigmenta titanovega dioksida.
V prvih treh kvartalih letošnjega leta je podjetje za investicije in opremo namenilo 12,5 milijona evrov, pri čemer sledijo zniževanju operativnih stroškov, zagotavljanju rentabilnega obsega proizvodnje, doseganju višje kakovosti, zakonodajne skladnosti in energetske vzdržnosti. Do konca leta in v začetku prihodnjega v Cinkarni pričakujejo večji pritisk na cene in posledično nižje marže. Ocenjujejo, da bo načrtovani čisti dobiček ob koncu leta znašal 18 milijonov evrov, čisti prihodki od prodaje pa 197,7 milijona evrov. Je pa prišlo ta teden do spremembe v upravi družbe, saj je nadzorni svet na predlog sveta delavcev imenoval novo članico uprave in hkrati delavsko direktorico Niko Veronovski, ki je nasledila Filipa Koželnika.