»Sam še vedno upam, da si bodo odgovorni v NLB premislili in bo vsaj v prehodnem obdobju poslovalnica še ostala odprta. V ponedeljek se bom sestal s predsednikom uprave Blažem Brodnjakom in upam, da bo razumel, kaj bi to pomenilo za naše ljudi, zlasti starejše, invalide in vse tiste, ki nimajo digitalnih veščin. Ne nazadnje tudi za društva in male podjetnike, ki potrebujejo fizični dostop do osnovnih bančnih storitev. Ni vse v bankomatih, na katerih se marsikdo od starejših ne znajde,« pravi Boris Goličnik, župan občine Šoštanj, ki ga je novica o zaprtju šokirala, pretresla in razočarala. »Res sem jezen in ogorčen, saj naša občina z več kot 9000 prebivalci ni tako majhna. Ne le da smo v obdobju energetskega prestrukturiranja, kar je za vse nas ogromen izziv, smo tudi sredi obsežne popoplavne obnove ter pred številnimi investicijskimi in razvojnimi projekti. Več desetletij pridobivanja premoga za potrebe celotne države je pri nas pustilo posledice, zato se zdi to, da bi tako velika bančna poslovalnica kar zaprla vrata, nerazumna poteza,« še navaja župan Goličnik. Je pa banka hkrati zagotovila, da bo v kraju še naprej prisotna z mobilno banko in bankomatom.
Osebni stik je neprecenljiv
Župan zagotavlja, da si bo še naprej prizadeval, da bi si v upravi naše največje banke premislili, svojo odločitev in argumente za to je predstavil tudi na zadnji seji občinskega sveta. Do odločitve so bili ostri nekateri svetniki. »Lastniki očitno skrbijo le za dobiček, potrebe strank pa jih ne zanimajo,« je dejal svetnik Marko Dado Brvar. »Mobilna banka zagotovo ne more nadomestiti osebnega svetovanja, zlasti ne pri sklepanju kreditov. Nekaterih storitev pač ni mogoče modernizirati in je osebni stik še vedno neprecenljiv,« je poudarila svetnica in podžupanja Urša Kurnik.
Nekateri so tudi opozorili, da pri starejši populaciji mobilna banka ne zagotavlja enakih standardov in ne vzbuja zaupanja. Spet drugi so se čudili argumentu banke, da njihovo poslovanje v Šoštanju ni rentabilno. Na koncu so izglasovali sklep, naj vodstvo banke še enkrat pretehta svojo odločitev, če bodo pri nameri vztrajali, pa bodo občane podprli pri iskanju drugih ponudnikov bančnih storitev. Sklep so poleg uprave NLB naslovili tudi na ministrstvo za finance, Banko Slovenije ter ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj.