Ljubljančanka je opazila, da so cestne oznake na Roški cesti pred križiščem s Karlovško cesto problematične. »Dva prometna pasova se tam razširita v tri, a je črtkana črta pred tem narisana narobe. V levo gresta namreč dva pasova, naravnost in desno pa en. Med srednjim in desnim pasom je črtkana črta, a bi morala biti polna, da bi res usmerili dva pasova v levo brez oviranja naravnost in desno vozečih,« je pojasnila in dodala, da v desno smer zavijajo tudi mestni avtobusi, ki jih levo vozeči vozniki ovirajo. Svoje pritožbe naj bi naslovila tudi na občinski oddelek za gospodarske dejavnosti in promet, kjer pa zanje niso imeli posluha.
Na občini so pojasnili, da je prometna ureditev na Roški cesti pred križiščem s Karlovško cesto ustrezna. »Prometni znaki, označitev smeri in talna prometna signalizacija so skladni in nedvoumno označujejo prometno ureditev. Dva smerna vozna pasova za smer vožnje od Poljanske proti Karlovški se pred križiščem razširita na tri vozne pasove, in sicer skrajno levi, ki dovoljuje le levo zavijanje na Karlovško, srednji, ki dovoljuje levo zavijanje na Karlovško in vožnjo naravnost na ulico Privoz, ter skrajni desni pas za desno zavijanje na Karlovško v smer proti centru mesta. To je označeno s talno prometno signalizacijo, s prometnim znakom za razvrščanje vozil, ki je postavljen na točki razširitve dveh voznih pasov na tri, in s tablami z oznakami smeri nad voznimi pasovi v križišču,« so zapisali.
Pritožb niso prejeli
V konkretnem primeru spremembe prometne signalizacije za zdaj niso predvidene. »Bomo pa celotno širše območje in morebitne potrebe po spremembah obravnavali ob proučitvi predloga za rekonstrukcijo Dolenjske ceste, katere začetek je predviden v letu 2027,« so pojasnili. Ob tem so dodali, da promet spremljajo stalno. V javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice sicer glede omenjenega primera niso prejeli niti ene pritožbe.
Na naše vprašanje, kako pogosto preverjajo prometne ureditve v mestu in kako pogosto so jih v zadnjih letih spremenili, če so se te izkazale za neprimerne, so odgovorili, da o uvedbi sprememb odločajo na podlagi različnih kazalcev v okolju. Pri tem so pomembni še podatki in poročila o dogodkih, pobude, pritožbe in druge okoliščine. Natančnega časovnega okvira, ki bi bil predviden za izvedbo sprememb, nimajo.
Prometno ureditev na omenjenem delu so si ogledali tudi v sektorju vozniških izpitov agencije za varnost prometa, kjer so preučili označbe in prometno signalizacijo. Ugotovili so, da na tem delu ni nič spornega. »Iz prometnega znaka je razvidno, kako se vozniki pravilno razvrstijo, prekinjena črta, kjer lahko menjaš pas, pa pred križiščem preide v polno,« so pojasnili.