Hrvaški Brandoctor ponovno dobil nagrado ReBrand 100
Hrvaška agencija za znamčenje Brandoctor, ki je del agencije Bruketa & Žinić, je že peto leto zapored prejela najvišje mednarodno strokovno priznanje na področju znamčenja ReBrand 100, in sicer za prenovo blagovne znamke hrvaškega podjetja Oryx Grupa (nekdanji Auto Management Centar, AMC). Šlo je za obsežen projekt, ki se je končal lani in je nekdanjemu AMC kot blagovni znamki vdihnil novo življenje, kot pravijo v agenciji. "O blagovni znamki AMC ni bilo močne zavesti, ljudje je niso razumeli in bila je preveč funkcionalna," pojasnjuje svetovalka za znamčenje pri Brandoctorju Anja Bauer Minkara. V sodelovanju z agencijo jim je uspelo povečati zavedanje potrošnikov, saj je le v šestih mesecih po prenovi Oryx Grupa postala bolj prepoznavna kot prej AMC v štirih letih.
Podjetje Oryx, prej AMC, ponuja storitve, povezane z vožnjo, od avtošole in taksi službe do najema avtomobila. Za novo ime blagovne znamke je Brandoctor predlagal Oryx, kar pomeni vrsto antilope, ta pa se povezuje z vrednotami, kot so moč, hitrost, eleganca, svoboda in pustolovščina. Ravno te so hoteli povezati z novo podobo blagovne znamke, ki je tako opredeljena kot varna, a hkrati zabavna in svobodna. Za vizualno identiteto so poskrbeli v oglaševalski agenciji Bruketa & Žinić, za spletne strani pa njena digitalna agencija Brlog.
Podelitev nagrad epica tudi prihodnje leto v LjubljaniPredsednik najpomembnejšega evropskega oglaševalskega tekmovanja Epica Andrew Rawlins in založnik revije Marketing magazin Marjan Novak sta pred dnevi podpisala dogovor o ponovnem gostovanju podelitve nagrad epica v Ljubljani. Podelitev nagrad bo tako 26. januarja 2013, podrobnosti o lokaciji pa še niso znane. "Veseli nas, da bo Epica spet potekala v Ljubljani. Še bolj zato, ker smo prireditev ob pomoči Slovenske oglaševalske zbornice izpeljali sami, brez sodelovanja mesta Ljubljana ali druge državne pomoči," je ob podpisu dogovora dejal Novak.
Lufthansa predstavila prvo oglaševalsko akcijo z novo agencijoNemški letalski prevoznik Lufthansa je z letom 2012 začel sodelovati z novo oglaševalsko agencijo, ki bo zanj ustvarjala globalne oglaševalske akcije. Namesto berlinske podružnice agencijske mreže McCann Erickson za globalno oglaševanje Lufthanse tako odslej skrbi nemška oglaševalska agencije Kolle Rebbe s sedežem v Hamburgu. Ta je nedavno predstavila svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo za Lufthanso, ki se je s 5. marcem začela v Nemčiji, nekaj tednov kasneje jo bodo lansirali tudi drugje po Evropi, na globalnih trgih pa v drugi polovici letošnjega leta.
"Z novim sloganom Nonstop you (Ves čas le vi) bi moral naš novi pristop pomagati pri zagotavljanju vodilnega položaja Lufthanse na trgu poslovnih potovanj, pri čemer bo močneje kot do zdaj nagovarjal tudi zasebne potnike," je ob predstavitvi akcije dejal Hubert Frach, direktor marketinga pri Lufthansi. Pravi, da je akcija zelo usmerjena k potnikom in se osredotoča na njihove potrebe.
Po dolgem premoru bo ključni del Lufthansine marketinške strategije tudi televizijsko oglaševanje. "V televizijskih in tiskanih oglasih bodo v ospredju male, bolj osebne zgodbe, povezane z vsakim poletom, z namenom, da našim potnikom zagotovimo prijetno in zapomnljivo izkušnjo. To sporočilo bo odsevalo tudi v vizualnem gradivu, saj uporabljamo podobe resničnih ljudi v njihovem naravnem okolju," zasnovo akcije pojasnjujejo v agenciji Kolle Rebbe.