Ta je namreč v svoji novi različici, v podobi katere je zdaj zapeljal tudi na slovenske ceste, simbolno prerezal popkovino, ki ga je zaradi imena passat CC nedvoumno povezovala z omenjenim avtomobilom. Zdaj pa je očitno tudi po mnenju za to pristojnih ta privlačna kupejevska limuzina odličnih voznih lastnosti dokončno dozorela do te mere, da si zasluži povsem samostojno obravnavo. Tako je tudi prav, pa čeprav je res, da podobnosti s passatom vseeno ne more skriti, a po drugi strani drži tudi, da so si po takšnih merilih med seboj podobni vsi volkswagni - zaradi jasno izraženih hišnih oblikovnih smernic, ki jim sledijo vsi avtomobili. Tak je tudi 4,8 metra dolgi CC, ki je zdaj na zunaj ostrejših oblik, medtem ko je v notranjosti komaj mogoče zaznati spremembe, tudi prtljažnik je s 532 litri ostal enako zmogljiv. Revolucije ni bilo niti pri motornem delu, na katerem so na voljo trije bencinski (1,8-litrski s 118 kW/160 KM, 2-litrski s 155 kW/210 KM in 3,6-litrski V6 z 220 kW/300 KM) in dva 2-litrska dizelska primerka s 103 kW/140 KM ali 125 kW/170 KM. Podobno pisana je tudi ponudba menjalnikov, od ročnih do samodejnih, najcenejši volkswagen CC pa je v osnovni bencinski izvedenki in s precej bogato opremo (ESP, avtomatska klima, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, tempomat, radio s CD/MP3...) naprodaj za 28.779 evrov.
Sporne kemikalije PFAS: kje vse se pojavljajo