Besedna okrajšava "max" torej lahko predstavlja le nekaj dobrega, največjega, najboljšega. Pri Fordu niso zastonj serijo enoprostorcev poimenovali tudi s to kratko besedo, ki pove vse. Sicer bi Rimljani malce čudno gledali na današnjega S-maxa, zato pa ga znajo ceniti sodobni ljubitelji zabave. Da, S-max je veliko več kot le družinski enoprostorec. S svojih 4,8 metra dolžine deluje zajetno ter potnike razvaja tako s prostornostjo kot udobjem. S prenovo je dobil nekaj lepotnih dodatkov in popravkov, ki so mu še kako dobro deli, notranjost je naravnost odlična, še celo malce nenavadno oblikovana ročica za ročno zavoro je prej poživitev kot nerazumna podrobnost.
Prostornost je mogoče čutiti na vsakem koraku, na zadnjih sedežih ali v prtljažniku, ki meri od 854 do kar 2100 litrov. Več si enostavno ni mogoče želeti. In kljub vsemu je ta "maximus vprega" vsem svojim dimenzijam navkljub zelo enostavno obvladljiva. Na zadnjih sedežih je udobje prav tako skoraj kraljevsko, družinski avtomobil tako izpolnjuje prav vse zadane naloge. Poleg tega je tudi videti dobro, čeravno navidezna zračnika za sprednjima kolesoma dajeta občutek, da želijo fordovci voznika malce potegniti za nos. A kdor se sprijazni z dejstvom, da gre za povsem stilistični prijem, tega ne bo niti opazil.
S štirikonjsko vprego (quadrigo) so bili Rimljanski "dirkači" v Circusu Maximusu zelo hitri, s S-maxom pa zgodba ni nič drugačna. 1,6-litrski bencinski motor serije ecoboost je nadvse uporaben sodoben izdelek inženirske vede, saj ponuja veliko. Njegovih 118 kilovatov (160 KM) in 240 Nm navora je veliko več kot rimski štirje konjiči, pelje se izredno mirno in tiho ter tudi elegantno. Motor si zasluži vso pozornost in se povsem ujema z značajem tega avtomobila. A če so bili rimski konjiči zadovoljni s senom in vodo, je Fordova konjušnica malo bolj zahtevna: tukaj pa nastopi edina malo manj svetla točka tega vozila. Poraba se namreč ni in ni hotela spustiti pod 8,8 litra goriva, pa naj smo vozili še tako previdno in preudarno. Očitno teža vozila in njegova velikost vzameta svoj davek pri gorivu. A če zamižimo na eno oko in pogledamo, kaj vse ponuja za to, potem mu tega res ne smemo preostro zameriti.
Quadriga je veljala v starem Rimu za pravo dragocenost, S-max z opremo titanium, ki premore vse najpomembnejše sodobne elektronske dodatke, od opozorila za menjavo voznega pasu in stvari, ki so danes povsem samoumevne, pa je z 28.270 evri tudi vse prej kot poceni. A če vam prišepnemo, da se lahko zanesete še na popust 4500 evrov, potem postane vse skupaj veliko bolj mamljivo. Čeprav se z njim ne boste podili po Circusu Maximusu, boste lahko s tem maxom več kot uživali.