Pesnica Sapfo z grškega otoka Lesbos je v 7. stoletju pr. n. št. v svojih pesmih opisovala intenzivne telesne občutke ob zaljubljenosti in spolni privlačnosti. Njene pesmi, čeprav danes fragmentirane, razkrivajo neuklonljivo željo in čustva žensk – od tresočega srca do vročine po žilah. Nekateri papirusi omenjajo tudi uporabo dildov (olisboi), ki so služili tako plodnostnim ritualom kot užitku, piše avtorica Daisy Dunn v svoji novi knjigi The Missing Thread.
Tudi etruščanske umetnine iz 8. stoletja pr. n. št. prikazujejo romantične in erotične prizore moških in žensk, nekateri predmeti pa so bili celo pokopani z žensko, kar kaže na odprt odnos do erotike, piše BBC.
Prostitucija in javna spolnost
V Pompejih in drugih antičnih mestih je bil seks pogosto viden v javnosti. Stene bordelov so bile poslikane z grafiti, kjer so moški komentirali delo spolnih delavk. Vendar pa so nekatere ženske, denimo Nossis v 3. stoletju pr. n. št., uspešno uporabljale svoje zaslužke za umetniške in javne projekte, kar jim je zagotavljalo trajen spomin.
Aristofanova komedija Lizistrata iz 5. stoletja pr. n. št. prikazuje atenske ženske, ki organizirajo spolni bojkot, da bi prisilile svoje možje k miru. Lizistrata jasno opisuje težave žensk med vojno, zlasti neporočenih, ki so prikrajšane za družino. Podobno grška Sofoklejeva tragedija Terej opisuje, kako je prvi spolni stik za žensko pogosto zmeden in težaven, kar je bilo običajno pri dogovorjenih porokah.
Nasveti za spolnost
Nekatere antične ženske so svoje misli zapisale na papirus. Filozofinja Theano je svetovala prijateljici: »Ženska naj sram skupaj z obleko odvrže, ko pride v posteljo z možem.« Podobno naj bi pesnica Elephantis napisala knjige s spolnimi nasveti, čeprav so se ta dela izgubila. Drugi primeri, kot je Lezbia ali Sulpicija, kažejo subtilno izražanje ljubezni in spolne želje.
Čeprav moški prevladujejo v ohranjenih virih, je jasno, da so ženske v antičnem svetu imele lastno mnenje o spolnosti, ljubezni in užitku. Njihove strasti so bile resnične, njihove misli pa odprte in neposredne, ko so bile same. Antične ženske so tako lahko bile prav tako strastne in željne kot moški, ko so se zavese spustile.