Oglas z naslovom »Le mal aimé« (Neljubljen) za trgovsko verigo Intermarché se začne z mladim fantom, ki se boji igrače volka. Njegov oče mu pripoveduje preprosto zgodbo o osamljenem volku, ki se ga bojijo druge živali.
Volk se v pripovedi iskreno trudi, da bi se povezal s sosedi iz gozda, vendar mu nikakor ne uspe pomiriti njihovih strahov. Odloči se, da se bo spremenil, in začne kuhati ter peči jedi iz zelenjave. Zgodba se konča, ko se preobraženi volk pojavi na božični pojedini z domačo pito.
Oglas, zasnovan na francoski uspešnici iz 70. let »Le Mal Aimé« Clauda Françoisa, je zunaj Francije zbral že več sto milijonov ogledov. Očitno vsebuje vse prvine pravega božičnega oglasa.
Prepričajte se sami:
Pri nastajanju je sodelovala ekipa 80 ljudi, potrebovali pa so eno leto. Na družbenih omrežjih se vrstijo pohvale uporabnikov, nekateri celo predlagajo, da bi iz oglasa naredili kar celovečerni film. Cenijo tudi, da se ustvarjalci niso zanašali na »brezdušne bližnjice umetne inteligence«.
Zakaj umetna inteligenca ne more ustvariti božičnih čustev
Oglas Intermarchéja je v popolnem kontrastu z »božično polomijo« Coca-Cole, ki je bila tarča ostrih kritik zaradi »grozljive« uporabe umetne inteligence.
Victor Chevalier, eden od ustvarjalcev Intermarchéjevega oglasa, je jasno poudaril: »Umetna inteligenca ne more ustvarjati zgodb. Mi pa jih.« Dodal je, da se uspeh njihovega oglasa skriva v tem, da so si zanj preprosto vzeli čas. Tudi Thierry Cotillard, predsednik krovne družbe, ki ima v lasti trgovsko verigo, je dejal, da so dokazali, da lahko človeška inteligenca ustvari »drugačna čustva kot robot«.
Na pritožbe, da oglas promovira vegetarijanstvo, pa Cotillard odgovarja: »Ne gre za to, da bi ljudi spodbujali, naj nehajo jesti meso. Ideja je, da nihče ne bi smel biti izključen – niti volk.«