Se še spomnite Lidlove jakne ob ponovni združitvi skupine Oasis? Kos oblačila se je prodajal bliskovito hitro in znana trgovska veriga je z njim dosegla še en izjemen uspeh z danes že ikoničnim izdelkom. A pri tem se ni ustavila, saj je na družbenih omrežjih napovedala novo posebnost, ki je (vsaj za zdaj) ni mogoče kupiti.
Pred nekaj dnevi je Lidl z objavo na družbenih omrežjih razkril izdelek, o katerem so mnogi le sanjali – dišava z vonjem rogljička. Da, prav ste prebrali: znani diskontni velikan je bistvo svojih izjemno priljubljenih in zelo poceni rogljičkov ujel v stekleničko parfuma.
Poklon rogljičku za 49 centov
V središču te poteze je znameniti rogljiček za 49 centov, ki ga prodajajo na pekarskih oddelkih Lidlovih trgovin v ZDA. Podobno kot focaccine v italijanski Esselungi je tudi ta rogljiček postal izdelek, ki ga kupci obožujejo zaradi nizke cene in izrazitega evropskega pridiha. Ideja je preprosta in hkrati genialna: če so rogljički tako priljubljeni za uživanje, zakaj jih ne bi naredili nosljivih? Tako je nastal Eau de Croissant, praznični parfum, ki obljublja topel, maslen vonj sveže pečenih rogljičkov.
Dišava je nastala v sodelovanju s priznano britansko parfumerko Sarah McCartney, posebno pozornost pa pritegne tudi embalaža. Steklenička je oblikovana kot rogljiček in je delo podjetja Plunge Creations, znanega tudi po ustvarjanju kostumov za oddajo The Masked Singer. Vsaka steklenička vsebuje 15 mililitrov parfuma, kar naj bi zadoščalo za celotno sezono.
Kako do parfuma (ali nakupa)?
Eau de Croissant trenutno ni na voljo za nakup. Za zdaj ga lahko dobijo le izbrani srečneži, ki sodelujejo v nagradni igri, v kateri bo Lidl podelil prvih 100 stekleničk.
Kmalu po objavi je Lidl zaradi velikega zanimanja razkril tudi uradni datum prihoda parfuma na trg: 12. april 2026. Glede na pretekle izkušnje z Lidlovo obutvijo, ki se je pozneje preprodajala za tisoče evrov, je jasno, da bo tudi ta izdelek zelo iskan.
Lidlova formula
Eau de Croissant se popolnoma ujema z Lidlovo marketinško strategijo, s katero je podjetje postalo mojster ustvarjanja kultnih izdelkov. S prepoznavnimi barvami, duhovito komunikacijo na družbenih omrežjih in premišljenim ustvarjanjem občutka redkosti Lidl že leta spreminja na videz običajne izdelke v zaželene predmete.