Jody Levy, soustanoviteljica in kreativna direktorica newyorškega zagonskega podjetja Wtrmln Wtr, instantno uspešnega proizvajalca hladno stiskanega soka iz lubenic, trdno verjame, da je v partnerstvo z megazvezdo Beyoncé Knowles ni pripeljala gola sreča, ampak nekaj večjega. Pred tremi leti je na isti dan, ko so njen nizkokalorični sok brez dodanega sladkorja in umetnih sestavin začeli prodajati v Whole Foods, največji ameriški trgovski verigi zdrave hrane, Beyoncé javno predstavila pesem Drunk in Love, ki se konča z verzom »Pila sem sok lubenice«.

»Bilo je neverjetno naključje,« pravi Levyjeva. Menedžerki slavne pevke je poslala vzorce svojega izdelka in s pevko sta se sestali na pogovoru o angažiranem, z ljudmi povezanem podjetništvu. Eden od razlogov, ki je Beyoncé prepričal o sodelovanju pri poslu, je partnerstvo Wtrmln Wtr z ameriškimi pridelovalci lubenic; lani je zagonsko podjetje od njih odkupilo več kot 360.000 ton lubenic, ki bi jih sicer zavrgli zaradi »nepopolne oblike«. Maja letos se je Beyoncé odločila, da postane vlagateljica v Wtrmln Wtr.

Sporočilo večje od izdelka

»Za naložbo v podjetje sem se odločila, ker pomeni prihodnost čiste, naravne hidracije. Naše skupno poslanstvo je, da prispevamo k širše dostopnemu dobremu počutju,« je sporočila pevka. »Gre za več kot vlaganje v znamko, gre za vlaganje v ženske poslovne voditeljice, v fizično zdravje, ameriške kmete in zdravje našega planeta.« Skoraj sočasno je ameriška pevka predstavila tudi svojo linijo športnih oblačil Ivy Park.

»Če je v vsem skupaj kakšen nauk, je zagotovo to, da se je vredno potruditi pri ustvarjanju izdelka s sporočilom in vložiti vanj svoje upe in želje za spremembe v svetu,« pravi Jody Levy. »Ljudi privlačijo stvari s smislom. Wtrmln Wtr je zanimiv za vlagatelje, kot je Beyoncé, ker se zavzema za nekaj, kar je večje od samega izdelka.« Levy verjame, da lahko s pravimi pripravami vsakdo doseže uspeh in vzbudi pozornost velikih vlagateljev. Pomembno se je osredotočiti na identiteto podjetja, izluščiti svoje poslanstvo in potem poiskati podobno misleče vlagatelje. Treba je tudi definirati jedro zgodbe blagovne znamke, izdelka in podjetja na splošno, pravi newyorška podjetnica. »Če je vaša ambicija, da pridobite znane vlagatelje, ne dopustite, da vas zaustavita strah in dvom o sebi.«

Oblečeni v lubenice

Poleg zaupanja vase in določitve višjega sporočila je zelo pomembno, da se temeljito posvetite potrebam skupnosti porabnikov in sodelovanju z njimi, pravi Levyjeva. »Wtrmln Wtr se udeležuje veliko dogodkov in pogovorov o skrbi za fizično zdravje in o razumevanju učinkov hrane in pijače ter njunih dolgoročnih vplivih na zdravje,« pravi ustanoviteljica zagonskega podjetja. »V naših sporočilih poudarjamo funkcionalne koristi lubeničnega soka, izboljšanje hidracije in rehidracije, bogatenje fizične zmogljivosti, preprečevanje izčrpanosti in pomoč pri obnovi mišične zmogljivosti,« pravi Levyjeva.

Embalaža soka Wtrmln Wtr je videti kot sočen kos odrezane lubenice, osebe, ki promovirajo sok na prodajnih mestih in raznih prireditvah, so oblečene v drese, ki spominjajo na lubenice, enako so opremljena njihova vozila. »Vsakega v skupini teh sodelavcev, ki veliko vedo o zdravju in dobrem počutju ter živijo naša načela, sem izbrala sama. Zdaj se bolj ukvarjamo s hidracijo pozimi za smučarje in deskarje na snegu. Usmerjamo se k novim porabnikom, tudi šolski avtobus bomo ovili v podobo lubenice in ga za dogodke opremili z ubijalskim ozvočenjem,« napoveduje Jody Levy.

Wtrmln Wtr se hitro širi, njihov lubenični sok je mogoče kupiti že na 7500 prodajnih mestih velikih trgovskih verig Whole Foods, Kroger and Costco. Prihodki zagonskega podjetja se bodo letos v primerjavi z lanskimi potrojili. V podjetju se intenzivno posvečajo tudi izboljšanju dobavne verige, da bi bil njihov izdelek še dostopnejši. »Širjenje trga je bistveno pri poslanstvu povečevanja dostopnosti do zdrave alternative,« pravi Levyjeva in dodaja, da pri tem iščejo sinergije z drugimi podobno mislečimi podjetji. »Od sodelovanja in vzajemne pomoči imamo lahko vsi koristi,« pojasnjuje ameriška podjetnica.

Priporočamo