Nepotreben strošek, so ponavljali prometni strokovnjaki z Dunaja, bistveno bolj smiselno bi bilo železnico speljati po alternativni poti skozi Slovenijo. »Povezava med Gradcem in Celovcem prek Maribora in Dravske doline bi bila do tri milijarde evrov cenejša, vožnja pa bi trajala le dvajset minut dlje,« je poudarjal Thomas Macoun, železniški strokovnjak na Tehniški univerzi na Dunaju, in dodal, da bi povezava prek Maribora Avstrijo povezala z rastočimi trgi na vzhodu in dosegla dodatnih 200.000 prebivalcev. »Edini razlog, zakaj se ta trasa ne upošteva, je, da poteka čez slovensko ozemlje.«
Foto: Dnevnik
Na stranskem tiru
‘Kar zadeva gradnjo železnic, se zdi, da je Avstrija obtičala na začetku 20. stoletja. Pod monarhijo so bile stvari bolj napredne,« je februarja 2007 ugotavljal tednik Falter Steiermark. Zvezni in deželni odločevalci na področju vlaganj v železniško infrastrukturo so namreč trmasto vztrajali pri projektu nove Goliške železnice (Koralmbahn) med Štajersko in Koroško na trasi, ki vključuje gradnjo 33-kilometrskega predora.
Priporočamo
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×