Glede razlogov za uvedbo prepovedi prodaje avtomobilov na notranje izgorevanje po letu 2035 sem nekoliko ciničen. Nisem prepričan, da je bil v ozadju res v celoti zeleni prehod. Veliko bolj se mi zdi, da so evropski politiki videli uspeh Tesle, slišali za vsa zagonska podjetja električnih vozil na Kitajskem, in ocenili, da je to naslednja velika stvar, ki je Evropa ne sme zamuditi (čeprav je bilo že prepozno). Ko evropska avtomobilska podjetja niso delila njihovega entuziazma in so se elektrifikacije lotila recimo temu dokaj zadržano, so se odločili za brco v zadnjo plat.
Foto: Tomaž Skale
Električna brca
Pa se je zgodilo. Evropska komisija je zopet odprla vrata evropskemu trgu avtomobilov na notranje izgorevanje. Za to so se dolgo borili številni lobisti evropskih avtomobilskih družb, konec koncev pa tudi potrošniki s svojimi denarnicami. Nova pravila, ki jih mora potrditi še evropski parlament, sicer še vedno ohranjajo stroge omejitve glede izpustov, tako da se zelenemu prehodu še nismo v celoti odpovedali.
Priporočamo
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×