Piše tudi, da je največji skok k vrhu s šestega mesta na prvo izvedla znamka Alpsko mleko, da se je močna Radenska s tremi srci s tretjega prebila na drugo, pravzaprav je zamenjala mesto z Milko (za katero je nekdo zatrdil, da je rodna sestra Zdenke, kultnega hrvaškega topljenega sira), brez medalje kot Bojan Križaj na sarajevski olimpijadi je ostala znamka Barcaffe, verjetno najbolj priljubljena pašteta med vsemi nekdanjimi jugoslovanskimi v svetu in zunaj njega – veličastna Argeta pa je peta. Poli Luke Dončića, zvezda Perutnine Ptuj, kar bi lahko bili Lakersi med slovenskimi podjetji, je najboljši šesti igralec, a med prvimi desetimi, ki so se po razigravanju uvrstili v končnico, so MU in internacionalca Barilla in Nutella. Na častnem desetem mestu, če te kdo vpraša o zdravju, je Cedevita. Ki, hvala za vprašanje, ni Olimpija.

Oziroma je in ni. Ena od stvari, ki se po ravni bogoskrunstva lahko primerjajo s pivom s prostornino 0,25 litra v steklenici in čevapčiči z avokadom, so oglasi, ki prekinjajo pesmi na youtubu. Mi, ki verjetno zaradi socialistične vzgoje nikoli ne bi dali teh deset evrov za premium paket, ki bi s koncerta Alberta Kinga in Stevieja Raya Vaughana izločil imbecilne oglase za energijske pijače in dostavne službe, smo izbrali trajno trpljenje.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo