Slovenski uporabniki interneta med drugim cenijo blagovne znamke Nokia (mobilniki), HP - Hewlett Packard (prenosni računalniki), DM - Drogerie Markt (veriga drogerij), Rama (margarina), Knorr (juhe iz vrečke), Thomy (majoneza), Head&Shoulders (šampon za lase), Colgate (zobna pasta), Nivea (krema za obraz), Ariel (prašek za pranje perila) ...

Kot so danes sporočili izvajalci raziskave, so slovenske potrošnike, uporabnike interneta, spraševali, kakšno je po njihovem mnenju in izkušnjah najboljše razmerje med ceno in kakovostjo pri določeni kategoriji izdelkov, ki so na voljo na slovenskem trgu oz. kje dobijo največjo vrednost za svoj denar.

Vprašanja v raziskavi so bila odprtega tipa. To pomeni, da vprašani niso imeli na voljo že ponujenih odgovorov, temveč so sami navedli tiste proizvajalce in ponudnike storitev, ki po njihovih izkušnjah in prepričanju na slovenskem trgu ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

Z raziskavo Best Buy Award se sicer ne preverja moči blagovne znamke ali njenega tržnega deleža, temveč le izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo blaga in storitev na trgu, glede na njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih.

Raziskavo Best Buy Award - Slovenia 2013/2014 je opravila švicarska hiša Icertias, v njej pa je sodelovalo 1200 prebivalcev Slovenije, uporabnikov interneta, starejših od 15 let. Raziskava je potekala prek spleta od 14. do 27. januarja.