V Vajah v objemu (2012) gre za dva para, oba v zgodnjih 30 letih, torej ne premlada ne prestara, ki se vpišeta v plesni tečaj tanga. Prej se nista poznala, prek tanga pa se spoznata »še predobro«. Kar pomeni, da bi lahko ta film opisali tudi kot neko varianto Pascalove maksime: vi samo pokleknite in molite, potem pa bo tudi vera prišla. Tango je res ideološko in zgodovinsko močno »obtežen« ples (plesni učitelj natrese cel kup definicij in raznih ideologemov o tangu), toda kako potekajo njegove vaje? Kot »hoja v objemu«, kar sicer ustreza neki definiciji tanga, vendar je to obenem in predvsem dejanska hoja v objemu, in to ne le s svojim partnerjem ali partnerico, ampak tudi z drugim ali drugo. Oba para, tako Lena (Pia Zemljič) in Leon (Primož Pirnat) kot Tjaša (Jana Zupančič) in Uroš (Uroš Fürst), sta bila že pred plesnim tečajem videti dovolj harmonična, da za svoj erotični »habitus« niti nista potrebovala lekcije iz hoje v objemu. Toda ko se na plesnih vajah partnerji zamenjajo, se izkaže, da se Uroš pri tangu bolje ujame z Leno kot s svojo ljubezensko partnerico Tjašo. In bolje ko plešeta in v tem uživata, pogosteje se srečujeta tudi zunaj plesne dvorane. V njunih plesnih vajah v objemu je torej tudi ljubezen na dobri poti (kot pri Pascalu vera rezultira iz poklekov in molitve), pa naj to pred svojima življenjskima partnerjema še tako zanikujeta. Toda ko potem skupaj praznujejo novo leto v neki gorski koči, se vendarle »nekaj zgodi«: astrofizik Uroš in Lena se, ležeča v snegu, poljubita pod zvezdnim nebom, toda Leon in Tjaša, ki sta ostala v koči, sta morda naredila še »kaj več«. A kar koli se je že zgodilo, naslednje jutro to vsi obžalujejo, oba para sta malo ranjena, vendar tudi spet zaceljena.

Tako so Vaje v objemu tudi »vaje v simetriji«: v simetriji med obema paroma, ki sta si preveč podobna, da bi med njima in v njih lahko prišlo do kakšnega preloma (kljub cestni zapornici, ki se tako simbolično spusti v sklepnem kadru), potem v simetriji med s tangom inducirano erotično željo in njeno negacijo (na način obžalovanja) ter ne nazadnje estetski simetriji med estetiziranimi vedutami Ljubljane (nemški direktor fotografije Axel Schneppat je naslikal prav čarobne in povrhu še otožne urbane pejsaže) in vajami v emocijah.