Kultna franšiza Osmi potnik se je s prvim delom začela pred 45 leti in je sestavljena iz šestih osrednjih filmov in dveh obzgodb. Najboljši poglavji serije sta brez pardona prvi film, ki ga je leta 1979 posnel Ridley Scott, in drugi film, ki ga je leta 1986 režiral James Cameron. Sedmi del franšize, ki prihaja v slovenska kina naslednji četrtek, to je 15. avgusta, je časovno umeščen prav med njiju. Gre za vrnitev h koreninam franšize, z žanrskim poudarkom na horor elementih in minimalistično zgodbo skupine mladcev, ki se na vesoljski ladji znajdejo iz oči v oči s ksenomorfi. To vsaj na papirju pomeni odmik od usmeritve od prejšnjih dveh filmov (Prometej, Zaveza), ki sta stavila na obsežnejšo (pred)zgodbo, ki je vsebinsko nadgradila franšizo.
Scott, ki je poleg prvenca režiral tudi zgoraj omenjena zadnja filma, je tokrat v vlogi koproducenta. Si je pa novi film že ogledal. V skladu z dobrim trženjem je bil seveda nad njim navdušen, celo tako zelo, da se je z urugvajskim režiserjem Fedejem Álvarezom debelo uro pogovarjal, kaj vse se mu je zdelo fino in kako dobro je spisan dialog. Na spletu se že nekaj časa vrtijo tudi napovedniki, ki – to je treba reči – obetajo. Álvarez je sicer znan po filmih Ne dihaj! in remaku Zlobnih mrtvecev, v katerih je prav tako umirala mlada zasedba, s to formulo preživetvenega trilerja pa se zdaj torej seli še v vesolje. Zgodba je samostojna, tako da se načeloma ne bo neposredno navezovala na preostale pripovedne linije. Sprva je bilo sicer napovedano, da bo film izšel ekskluzivno na pretočni platformi Hulu, a je bil nato še pred začetkom snemanja vendarle potrjen tudi kinoizid.
Igralska zasedba je sestavljena iz pretežno mladih vzhajajočih imen Hollywooda. Poleg Cailee Spaeny (Priscilla, Civil war) v filmu igrajo še Isabela Merced (Madame Web, Transformerji: Zadnji vitez), Archie Renaux (Upgraded) in David Jonsson (Rye Lane). Tudi za kamero je veliko talenta: za glasbo je poskrbel britanski skladatelj Benjamin Walfisch, znan po filmih Iztrebljevalec 2, Tisto in Smrtonosni spopad. Álvarez je za tuje medije spregovoril še o tem, kako je želel tudi vizualno poustvariti izkušnjo prvenca, pri čemer so posnetke primerjali s tistimi, posnetimi na 35-milimetrski filmski trak. Za kamero je stal mehiški direktor fotografije Galo Olivares (Metka in Janko, El Vigilante). Film, kot rečeno, prihaja v kino naslednji teden.