Površinske napake so nastale v postopku brizganja plastike, saj stroj potrebuje nekaj časa, da se ogreje na prave parametre za izdelavo plastike in manjša odstopanja so neizogibna. To pomeni, da je prvih nekaj iskalnikov popolno nepopolnih. Chipolo, nominiranec za gazelo savinjsko-zasavske regije 2021, je »popolno nepopolno« kampanjo predstavil ob robu največjega sejma tehnologije CES v Las Vegasu. Z njo poskuša razbiti pričakovanje družbe o popolnosti in pokazati, da so prav napake tiste, ki nas delajo posebne in zato unikatne, ter izpostavljajo, da je lahko tisto, kar se na površini zdi nepopolno, v resnici ravno to, zaradi česar izstopamo.
»Resnično smo ponosni na našo omejeno serijo popolno nepopolnih iskalnikov Chipolo Card Spot. Ta kampanja je še en dokaz naše predanosti k ustvarjanju izdelkov, ki nam lajšajo življenje - tako fizično, ker ključe in denarnice najdemo hitreje, pa tudi psihično, saj manj iskanja pomeni tudi manj stresa,« pravi Primož Zelenšek, soustanovitelj in direktor Chipola. V sklopu kampanje bo podjetje podarilo en evro od vsakega prodanega produkta iz omejene serije trem neprofitnim organizacijam. Prvi je lokalni socialnozdravstveni zavod VDC Zasavje, druga je Hilfsgemeinschaft der Blinden und Sehschwachen Österreichs, največja skupnost za samopomoč in pomoč slepim in slabovidnim v Avstriji, tretja pa je mednarodna organizacija Mental Health Peer Network, ki skozi izobraževanje, pomoč in mentorstvo podpira ljudi z duševnimi težavami.