Kraftwerk imajo za sabo že angleški del turneje, kjer so popolnoma razprodali koncerte, kritike v časopisih pa so bile naravnost odlične. Trenutno nastopajo po največjih evropskih mestih, poleg avdiovizualnega spektakla pa seveda ponujajo obilo dobre glasbe s svojega zadnjega albuma Tour de France Soundtracks (izšel lani pri založbi EMI). Začetek skupine sega v sredino šestdesetih let, ko sta se sošolca Ralf Hutter in Florian Schneider - Esleben našla in ustanovila skupino Organization. Po izidu svojega prvenca Tone Float sta se preimenovala v Kraftwerk, temu pa so se priključili tudi preostali člani. Uspeh skupine ni prišel čez noč, kajti njihova glasba je bila v takratnem rockovsko punkovskem kitarskem ter disco ambientu precej drugačna. Naslonili so se na umetniške avantgarde 20. let prejšnjega stoletja, ki so temeljile na nekonvencionalnem izrazu, preseganju družbenih mej in predvsem šokiranju s pomočjo novih znanstvenih izumov. V prvencu Autobahn so uporabili tako imenovani Dopplerjev efekt, ki ustvarja iluzijo približevanja in oddaljevanja zvokov in šumov. Albumu The Man Machine je sledil Computer World, nato pa še Elektric Cafe, nato pa so za nekaj časa zapustili sceno. Vrnili so se v devetdesetih, ko je svet že preplavil novi val elektronske glasbe ter svoje "mašine" zamenjali za računalnike. Po Kraftwerkih so se zgledovale številne elektro in elektronske skupine, od Depeche Mode in Human League vse do ameriških bendov, ki jih uvrščamo v detroitski techno in čikaški house. Navdihnili so tudi Laibach , ki o pionirjih elektronike pravijo, da so za moderno glasbo tisto, kar je bil J. S. Bach za barok. Po mnenju laibachovcev pa bo Slovenija tako ali tako stopila v 21. stoletje šele po njihovem koncertu v Ljubljani.