Publikacija AMF je razdeljena na tri vsebinske sklope. V prvem so prikazani splošni ekonomski in demografski kazalci za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo ter BiH, v drugem so prikazani podatki o slovenskih, hrvaških in srbskih gospodinjstvih v petih kategorijah, in sicer posedovanju in uporabi avtomobilov, bele tehnike, električnih aparatov, telekomunikacij in uporabi izdelkov različnih blagovnih znamk, v tretjem, ki je tudi najobsežnejši, pa so predstavljeni potrošniki omenjenih treh držav. V tretjem sklopu publikacije so potrošniki razdeljeni na 14 skupin in za vsako od njih so objavljeni podatki v 11 kategorijah, med njimi v bančništvu, kozmetiki, medijih, nakupovanju in prostem času.
Vsi podatki objavljeni v publikaciji so bili pridobljeni z mednarodno licenčno raziskavo Target group index (TGI), ki se trenutno izvaja v 51 državah po vsem svetu. Mediana je raziskavo TGI izvedla v Sloveniji, Hrvaški in Srbiji, na letnem reprezentativnem vzorcu 22.000 oseb, starih od 15 do 75 let. Ker je bila raziskava v omenjenih državah izvedena z enako metodo, so objavljeni podatki primerljivi in praktično uporabni.Mediana z raziskavo o porabnikih
LJUBLJANA - Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana je danes izdal publikacijo Adriatic Market Facts (AMF), v kateri so predstavljeni rezultati raziskave o značilnostih slovenskih, hrvaških in srbskih potrošnikih. Namenjena je proizvajalcem in ponudnikom storitev, ki že nastopajo na teh trgih ali pa nanje še nameravajo vstopiti ter vsem tistim, ki so poslovno povezani z omenjenimi državami, je na današnji novinarski konferenci povedala direktorica Mediane Janja Božič Marolt.